معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان از راه‌اندازی سامانه مشاوره‌ای پلیس پاسخگو برای ارایه خدمات سریع به شهروندان در کردستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ امیر هوشنگ حیدریان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از خروج شهروندان از منزل و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شهروندان می‌تواند با شماره گیری ۰۹۶۵۸۰ از خدمات روانشناسی و مشاوره‌ای پلیس استفاده کنند.

اوهدف از راه اندازی این سامانه را دسترسی آسان مردم به خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف از جمله مشکلات خانوادگی، تربیتی، ازدواج، اعتیاد، مسایل شخصی اعلام کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با تاکید بر اینکه بخش کوچکی از هوشمندسازی پلیس در معاونت اجتماعی ناجا با راه اندازی سامانه مشاوره پلیس پاسخگو در استان‌های کشور محقق شده است، افزود: مشاوره تلفنی یکی از بخش‌های مهم سامانه پلیس پاسخگوست که به تازگی در راستای اقدامات خدماتی سریع و در دسترس شهروندان در زمینه‌های مختلف راه‌اندازی شد.

سرهنگ حیدریان اضافه کرد: مرکز مشاوره آرامش با بهره گیری از روانشناسان و مشاوران توانمند هر روزه در ۲ شیفت صبح و عصر خدمات روانشناسی، مشاوره ای، مددکاری و روانسنجی را به مردم ارائه می‌کنند که با راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو تمام شهروندان می‌توانند بصورت غیرحضوری و از طریق تماس تلفنی از این خدمات بهره‌مند شوند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.