بر اساس آمار جدید تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا، این کشور شاهد افزایش مجدد آمار روزانه ابتلا به ویروس کرونا بوده است.

افزایش مجدد آمار روزانه مبتلایان به کرونا در ایتالیابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتد‌پرس، شمار مبتلایان روزانه به ویروس کرونا در ایتالیا رشد چشم‌گیری داشته است.

به گفته وزارت بهداشت ایتالیا، شمار مبتلایان به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر، یک هزار و ۴۰۲ مورد بوده است که بیشتر آن در منطقه لمباردی دیده شده است. در منطقه لمباردی یک هزار و ۳۳ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا گزارش شده است.

مجموعه مبتلایان به ویروس کرونا در کشور ایتالیا، به ۲۲۱ هزار و ۲۱۶ مورد رسیده است. کارشناسان حوزه بهداشت ایتالیا در این‌ رابطه تاکید کرده‌اند که تعداد واقعی مبتلایان به ویروس کرونا بدون شک بسیار بیشتر از این حرف‌ها است. آن‌ها به این نکته هم اشاره کرده‌اند که بسیاری از مبتلایان به ویروس کرونا با علائم خفیف مورد آزمایش قرار نمی‌گیرند.

در ایتالیا همچنین ۱۷۲ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. مجموع آمار جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا در ایتالیا به ۳۰۹۱۱ نفر رسیده است، تقریبا نیمی از آمار جان‌باختگان مربوط به منطقه لمباردی ایتالیا است.

مقامات بهداشتی با نگرانی بسیار زیادی به دقت تعداد موارد روزانه ابتلا به ویروس کرونا را بررسی می‌کنند، تا متوجه شوند که آیا برداشتن جزئی از محدودیت‌های طی روزهای اخیر اثر منفی در شیوع ویروس کرونا داشته و یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار