رویداد جهانی بازی‌سازی در ۱۱۹ کشور با ۳۸ هزار نفر بازی سازی به مدت ۴۸ ساعت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، رویداد جهانی بازی‌سازی در ۱۱۹ کشور، با ۳۸ هزار نفر بازی سازی به مدت ۴۸ ساعت برگزار شد.

 مصطفوی نماینده برگزاری رویداد در منطقه شمال‌غرب کشور گفت: رویداد بازی‌سازی جهانی با موضوع تعمیرکاری و بازیافت وسایل و تجهیزات قابل استفاده به صورت هم‌زمان در ۹۰۰ محل در کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

مصطفوی گفت: در کشور ما نیز ۱۳ محل، از جمله تبریز میزبان این رقابت‌ها بودند، که ۸۲ نفر بازی ساز از منطقه شمال‌غرب کشور در قالب ۲۰ تیم در دانشگاه هنر‌های اسلامی تبریز به طور موازی و همزمان از روز جمعه تا روز یکشنبه به رقابت پرداختند.

مصطفوی، هدف از این رویداد را توانمند سازی و افزایش ظرفیت‌های فنی ومهارتی و اطلاعاتی بازی ساز‌ها دانست و افزود، در حوزه داخلی نیز ما به دنبال استفاده از عناصر بومی و نشانه‌های هویت ساز فرهنگی داخلی هستیم.

دهقان رئیس کارگروه ساماندهی امور جوانان استان نیز، هدف از برگزاری این رویداد را فرهنگ‌سازی اشتغال زایی در بین جوانان عنوان کرد، و افزود: وزارت ورزش و جوانان به دنبال این است که با حمایت همه جانبه از بازی ساز‌های داخلی، آن‌ها بتوانند تولیدات خود را به مرحله تجاری سازی و ثروت آفرینی برسانند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.