مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : باوجود بارش برف هیچ گونه راه مسدود نداریم و اکنون همه راه‌های شهر و روستایی باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : از آغاز فصل بارش عملیات راهداری زمستانی در قالب ۴۹ اکیپ راهداری و ۵۰۰ نفر راهدار و ۴۰۰ دستگاه ناوگان سنگین، نیمه سنگین و سبک در استان آغاز شده و اکنون نیز ادامه دارد.

او با بیان اینکه نیرو‌های راهداری اکنون در بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مستقر هستند، گفت : عوامل راهداری به محض هرگونه بارش، ریزش و حادثه‌ای که منجر به تهدید جاده‌ها و بستن آن شود وارد میدان می‌شوند.

او با بیان اینکه از آغاز بارش‌ها تاکنون عوامل راهداری با تلاش شبانه روزی نگذاشته اند هیچ راهی در استان مسدود شود، افزود: تمام تلاش ما باز نگه داشتن راه‌های الی، فرعی و روستایی است و از همه عوامل، امکانات و تجهیزات استفاده می‌کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اعلام اینکه ۳۷ هزار تن شن و نمک خریداری شده و در کل راهدارخانه‌ها انبار شده است، گفت: در این مدت بیش از۷۸۰ تن شن و نمک در راه‌های استان مصرف شده است.

کرمی با بیان اینکه ۴۶ راهدارخانه ثابت و سیار در استان به مردم خدمات ارایه می‌دهند، گفت: راهداری با وجود مشکلاتی از جمله کمبود ماشین آلات و تجهیزات از هیچ تلاشی برای ارایه خدمات به مردم در سطح جاده‌ها دریغ نمی‌کند.

او به بستن راه ارتباطی پاوه به سروآباد در استان کردستان نیز اشاره کرد و افزود: این راه را از سه راهی شهدا به دلیل برفگیر بودن و نداشتن امنیت تردد بسته‌ایم.

او با اعلام اینکه امکان بازکردن این راه را داریم، افزود: امنیت مسافران برای ما در اولویت است و باتوجه به ارتفاع بالا و برفگیر بودن این راه احتمال ریزش بهمن در این مسیر وجود دارد و از این رو فعلا آن را بسته ایم.

او از رانندگان خواست باتوجه به لغزندگی جاده‌ها در تردد از نقاط برفگیر و ارتفاعات نکات ایمنی را رعایت کنند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.