معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن اشاره به سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله، از ضربه‌ی غافلگیرکننده مقاومت علیه هرگونه تجاوز رژیم‌صهیونیستی خبر داد.

پاسخ غافلگیر کننده مقاومت در صورت تجاوز رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راشاتوی، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان روز سه‌شنبه گفت که مقاومت هرگونه تجاوز اسرائیل را با ضربه‌ای غافلگیر کننده پاسخ خواهد داد.

وی گفت که نمی‌توان با تجاوز رژیم صهیونیستی همانند یک موضوع گذرا برخورد کرد و پاسخ به هرگونه حمله اسرائیل همانطوری خواهد بود که دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنرانی اخیر خود به آن اشاره کرد.

سید حسن نصرالله در سخنرانی شامگاه یکشنبه تأکید کرد این تجاوز‌های صهیونیست‌ها بدون پاسخ نمی‌ماند و از این پس هر پرنده‌ای که وارد حریم هوایی لبنان شود، ساقط می‌شود.

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان در پاسخ به سوالی درباره چگونگی پاسخ به حمله اسرائیل گفت که حزب‌الله درباره ویژگی‌های پاسخ خود صحبتی نمی‌کند، چون ارائه هرگونه جزئیات به منافع تل آویو کمک خواهد کرد.

وی گفت که واکنش حزب‌الله به میزان مناسب غافلگیر کننده خواهد بود.

شیخ نعیم قاسم با سخنرانی در مراسمی در منطقه الهرمل تاکید کرد: «برخی از اینکه ما به منزله قدرت متوازن در لبنان هستیم، آزرده خاطر هستند؛ اما آن‌ها از این موضوع غافلند که ما پیش از آنکه در سطح نظامی و مقاومت در برابر اسرائیل، قدرتمند باشیم؛ از قدرت مردمی و سیاسی متوازنی برخورداریم. اما در لبنان بر اساس برخی اصول رفتار می‌کنیم؛ اصولی که موجب شد با انتخاب مردم، به نمایندگان این ملت در پارلمان تبدیل شویم. اما برخی می‌خواهند بر این موضوع تاکید کنند که قدرت نظامی حزب الله، موجب رسیدن ما به این جایگاه شده است.»

وی همچنین گفت که فضای کنونی فضای پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی و نه فضای جنگ است.

قاسم همچنین گفت که موضع دولت لبنان درباره تجاوز رژیم صهیونیستی صحیح بوده و این کشور منتظر واکنش از سوی شورای امنیت سازمان ملل نخواهد بود.

شبکه الجزیره به نقل از منابعی در مقاومت فلسطین اعلام کرد اگر نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی در مرز‌های شمالی علیه حزب‌الله وارد جنگ شوند، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه در جبهه جنوبی با نیرو‌های صهیونیستی درگیر خواهند شد.

رژیم صهیونیستی اخیرا طی حملاتی موشکی و پهپادی نیرو‌های مقاومت در لبنان، سوریه و عراق را هدف قرار داد.

در همین حال رویترز روز سه‌شنبه به نقل از منابعی آگاه اعلام کرد حزب‌الله لبنان در پاسخ به تجاوز پهپادی اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت در حال آماده‌سازی حمله‌ای حساب‌شده علیه اسرائیل است؛ حمله‌ای که جرقه جنگ را روشن نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار