اداره کل زندان‌ها و بازداشتگاه‌های وابسته به وزارت دادگستری ترکیه اعلام کرد با توجه به افزایش تعداد زندانی‌ها، برای ساخت ۱۹۳ زندان جدید طی ۵ سال آینده برنامه ریزی شده است.

ساخت ۱۹۳ زندان جدید در ترکیهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه حریت ترکیه، اداره کل زندان‌ها و بازداشتگاه‌های وابسته به وزارت دادگستری ترکیه اعلام کرد با توجه به افزایش تعداد زندانی‌ها، برای ساخت ۱۹۳ زندان جدید طی ۵ سال آینده برنامه ریزی شده است.

این خبر در پاسخ به یادداشت محرم ارکاک، معاون رئیس حزب جمهوری ترکیه در خصوص تعداد زندان‌هایی که این کشور در سال‌های اخیر ساخته و تعداد زندان‌هایی  که در سال‌های پیش رو خواهد ساخت، اعلام شد.

در این جوابیه آمده است در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۸ زندان‌های ترکیه ۳۸۹ عدد بود که ۲۱۱۸۳۸ زندانی را در خود جای می‌داد. اداره کل زندان‌های ترکیه با اشاره به اینکه تعداد زندانی‌ها در این کشور در حال افزایش است تصمیم برای ساخت ۱۹۳ زندان دیگر طی ۵ سال آینده در شهر‌های مختلف را اعلام کرد.

به گزارش این اداره، تعداد ۱۲۶ زندان در حال ساخت، ۲۳ زندان در مرحله مناقصه، ۳۵ زندان در مرحله ثبت پروژه و ۹ زندان در مرحله نقشه کشی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، زندان ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار