بیش از ۵۰ نماینده انگلیسی اعلام کردند پس از حوادثی که در اطراف پارلمان این کشور و در ارتباط با تنش‌های مرتبط با برکسیت اتفاق افتاده است درباره امنیت خود نگران هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، بیش از ۵۰ نماینده انگلیسی در نامه‌ای خطاب به رئیس مرکز پلیس لندن (اسکاتلند یارد) اعلام کردند پس از حوادثی که در اطراف پارلمان انگلیس و در ارتباط با تنش‌های مرتبط با برکسیت اتفاق افتاده است درباره امنیت خود نگران هستند.

در این نامه که نمایندگانی از همه احزاب سیاسی آن را امضا کردند و به کرسیدا دیک، رئیس پلیس اسکاتلند یارد فرستاده شد آمده است " ما برای شما نامه‌ای نوشته‌ایم تا نگرانی شدید خود را از وخامت اوضاع امنیتی و نظم عمومی در خارج و اطراف پارلمان اعلام کنیم. "

در این نامه به ویژه به افرادی " که با راستگرایان افراطی مرتبطند و بیش از پیش اقداماتی جنایتکارانه و برای ارعاب نمایندگان، خبرنگاران و فعالان انجام می‌دهند اشاره شده است. "

آخرین فرد قربانی این اقدامات آنا سوبری، نماینده حزب محافظه کار است که با برگزاری یک همه پرسی دیگر درباره برکسیت موافق است. تظاهرکنندگان حامی برکسیت روز دوشنبه او را " نازی " و " فاشیست " خواندند.

سوبری روز سه شنبه به گروه کوچکی از افراد در اطراف پارلمان اشاره کرد که هدف آن‌ها ارعاب بود.

او با انتقاد از مأموران پلیس و عدم مداخله آن‌ها گفت: " این اقدامات از قبل و در ماه دسامبر هنگامی که خبرنگاران هدف حمله قرار گرفتند، آغاز شد. "

اسکاتلند یارد در واکنش اعلام کرد " ما با جدیت علیه اقدامات آزار و اذیت و توهین علیه هر فردی اقدام می‌کنیم. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار