مشخصات اصلی فاش شده از Galaxy A8s سامسونگ نشان می‌دهد که این گوشی دارای چهار دوربین و پردازنده Snapdragon 710 است.

مشخصات اصلی Galaxy A8s فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همینطور که روز به روز به هیجان معرفی گوشی میان‌رده سامسونگ، Galaxy A8s افزوده می‌شود، اخبار فاش شده از این گوشی تأیید کرده که طراحی نسل بعدی این گوشی هوشمند با دسته‌ای مشخصات جذاب همراه شده است.

با شروع از مهم‌ترین جزئیات درباره گوشی هوشمند جدید میان‌رده سامسونگ، اخبار فاش شده جدید نشان می‌دهد که Galaxy A8s اولین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود که از تراشه Snapdragon 710 بهره می‌برد. این تراشه پردازنده کمی بالاتر از میان رده با حافظه رم قابل احترام 6 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی همراه خواهد شد. هرچند، اگر این میزان حافظه داخلی کافی نباشد، این گوشی تا 512 گیگابایت از کارت حافظه microSD پشتیبانی خواهد کرد. همراه با این جزئیات، ادعا می‌شود که باتری این دستگاه 3400 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت. سیستم عامل این دستگاه هم به صورت پیش فرض اندروید 9 پای خواهد بود.

با وجود همه این‌ها، یک نمایشگر جدید Infinity-O با اندازه 6.39 اینچ هم به آن‌ها خواهد پیوست که با بدنه شیشه‌ای و آلومینیومی همراه شده و ابعاد این گوشی را به 159.11x74.88x7.38 میلیمتر رسانده است. این گوشی کوتاه‌تر، باریک‌تر و سبک‌تر از Galaxy Note 9 است اما اندازه صفحه نمایش آن‌ها یکی است. در یادداشتی دیگر دیده می‌شود که پنل پشتی Galaxy A8s مجهز به دوربین سه‌گانه با لنزهای 24، 10 و 5 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین در بخش سلفی این دستگاه، حفره قرار گرفته شده در صفحه نمایش محل قرارگیری دوربینی 24 مگاپیکسلی خواهد بود.

سامسونگ Galaxy A8s برای عرضه در ماه ژانویه سال 2019 آماده می‌شود که احتمال دارد در ماه دسامبر امسال به صورت رسمی معرفی شود. قیمت‌گذاری و دسترسی این گوشی فعلا مشخص نیست اما ادعا می‌شود که این دستگاه در تنوع رنگی جدیدی برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: گوشی تاشوی سامسونگ بیش از 2 هزار دلار قیمت دارد


انتهای پیام/

Galaxy A8s سامسونگ دارای نمایشگر 6.4 اینچی و چهار دوربین خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار