رد شدن هوآوی Mate 20 Pro در تست مقاومت +فیلم

یک کاربر یوتیوب با انجام دادن تست مقاومت روی هوآوی Mate 20 Pro ثابت کرد که این گوشی پرچمدار فشار را تحمل نمی‌کند.

رد شدن هوآوی Mate 20 Pro در تست مقاومت +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی گوشی‌های پرچمدار سری جدید خود را با فرمت فبلت و با قدرتی بالا امسال معرفی کرد. هوآوی Mate 20 Pro با پردازنده جدید Kirin 980 و قابلیت‌های هوش مصنوعی دوربین خود چنان قدرتی از خود نشان داد که می‌توان گفت رقیبی جدی برای Note 9 سامسونگ و iPhone XS Max اپل به حساب می‌آید. طبق سنت هر دوره گوشی‌های هوشمند پس از عرضه گوشی‌ها در بازار تست‌های متفاوتی از آن‌ها انجام می‌شود و نتایج ان از جمله نمرات بنچمارک و تست‌های دیگر در فضای مجازی قرار می‌گیرد.

یک کاربر یوتیوب که در زمینه آزمایش کردن گوشی‌های به روز تخصص دارد به تازگی یک ویدئو از تست مقاومت Mate 20 Pro، جدیدترین و باکیفیت‌ترین پرچمدار هوآوی در کانال خود بارگذاری کرده است که نشان می‌دهد هوآوی چندان در برابر خم شدن و فشار مقاوم نیست. تست مقاومت این گوشی طبق معمول پیش می‌رود. شخصی که این تست را انجام می‌دهد سعی در انداختن خراش روی صفحه نمایش این گوشی دارد و مانند همیشه آن را روی قسمت‌های مختلف انجام می‌دهد. نتیجه این است که صفحه نمایش این گوشی اصلا خراش نمی‌گیرد.

تنها موردی که این گوشی از خود مقاومت بالایی نشان نمی‌دهد، آزمایش خم شدن است. در ادامه می‌توانید ویدئوی وتست مقاومت این گوشی را مشاهده کنید. گفتنی است، کسانی که Mate 20 Pro را خریداری می‌کنند باید توحه داشته باشند که زیاد به آن فشار وارد نکنند.


بیشتر بخوانید: سیستم عامل جدید گوگل روی گوشی هوآوی تست می‌شود


انتهای پیام/

هوآوی Mate 20 Pro در تست مقاومت رد شد +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار