نتایج آزمایش باتری OnePlus 6T از عملکرد بالای این محصول خبر می‌دهد

نتایج جدید آزمایش باتری گوشی هوشمند OnePlus 6T، این محصول را به یکی از بهترین‌های هم‌نسل خود تبدیل می‌کند.

نتایج آزمایش باتری OnePlus 6T از عملکرد بالای این محصول خبر می‌دهد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  وان‌پلاس 6T نسخه جدید مدل وان‌پلاس 6 است که به جز در دو مورد با مدل قبلی خود تقریبا برابر است و آن دو مورد مربوط به باتری بهتر و اسکنر اثرانگشت بر روی صفحه نمایش است. OnePlus 6 با ظرفیت باتری 3400 میلی‌آمپری عرضه شد و این در حالی است که مدل جدید این شرکت یعنی 6T دارای ظرفیت 3700 میلی‌آمپری است که این بیشترین ظرفیت به کار رفته در تمام گوشی‌های تولید شده‌ وان‌پلاس است. اما آیا طول عمر و کیفیت این باتری هم خوب است؟

برای رسیدن به جواب این سوال به آزمایش طول عمر باتری زیر نگاهی بیاندازید. به نظر می‌رسد جواب سوال مثبت است.

نتایج آزمایش باتری OnePlus 6T از عملکرد بالای این محصول خبر می‌دهد +تصاویر

همان‌طور که می‌بینید باتری OnePlus 6T با زمان عالی 9 ساعت 52 دقیقه بهتر از مدل‌های پرچم‌دار سال 2018 عمل کرده است، همچنین میان گوشی‌های دارای صفحه نمایش AMOLED هم این زمان یکی از بهترین‌ها به شمار می‌آید. امتیازات به دست آمده این باتری از مدل‌های iPhone XS Max، Samsung Galaxy Note 9 وPixel3 XL بالاتر بوده و این موضوع خبر از آینده امیدوارکننده شرکت وان پلاس دارد.

تنها دو مدل تلفن همراه توانستند OnePlus 6T را شکست دهند و آن‌ها پرچمداران شرکت هوآوی و اپل یعنی Mate 20 و iPhone XR بودند که هردو دارای بهره‌وری بیشتری در مصرف انرژی صفحه LCD هستند. اما عنصر مهم دیگر در بررسی کیفیت باتری زمان شارژ کامل از 0 تا 100 درصد است که در این آزمایش هم OnePlus 6T همراه با قابلیت شارژ سریع و سیم‌شارژر قرمز رنگ با درگاه USB-C (که بر خلاف آیفون در جعبه گوشی موجود است و نیازی به پرداخت پول اضافی برای آن نیست) توانست امتیازات بالاتری را کسب کند.

نتایج آزمایش باتری OnePlus 6T از عملکرد بالای این محصول خبر می‌دهد +تصاویر

زمان شارژ کامل این گوشی یک ساعت و 25 دقیقه است؛ به بیان دیگر حتی اگر یادتان رفت در شب گوشی خود را به شارژ بزنید، با چند دقیقه شارژ در صبح، تا آخر روز شارژ کافی خواهید داشت. با توجه به این آزمایش‌ها می‌توان با قاطعیت گفت که گوشی OnePlus 6T یکی از بهترین عملکرد‌ها را در زمینه باتری دارد و این نشان می‌دهد که شرکت وان‌پلاس اهمیت کیفیت باتری را به خوبی درک کرده و با سرمایه گذاری بر روی این بخش محصولات خود را متمایز ساخته است.


بیشتر بخوانید: گوشی گیمینگ Black Shark شیائومی در تاریخ 25 آبان عرضه می‌شود +تصویر 


انتهای پیام/

نتایج آزمایش باتری OnePlus 6T +تصاویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار