ساعت هوشمند Fossil Sport به صورت رسمی معرفی شد

ساعت هوشمند Fossil Sport به صورت رسمی با پردازنده جدید کوآلکام و ویژگی‌های منحصر به فرد رونمایی شد.

ساعت هوشمند Fossil Sport به صورت رسمی معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپل و گوگل مدت زیادی است که برای بهترین بودن در عرصه تولید گوشی‌های هوشمند، مرورگر اینترنت، سیستم عامل و بسیاری از مسائل دیگر رقابت دارند. یکی از زمینه‌های مهمی که این دو شرکت با هم شانه به شانه رقابت می‌کنند، تولید ساعت‌های هوشمند است. اپل از زمانی که اولین ساعت هوشمند خود را تولید و عرضه کرده، در زمینه گجت‌های پوشیدنی موفقیت زیادی را کسب کرده است و این ساعت هوشمند این شرکت است که به عنوان پرفروش‌ترین ساعت جهان شناخته می‌شود. با این حال، نباید گجت‌های پوشیدنی اندرویدی را نادیده گرفت. ساعت هوشمند Fossil Sport به تازگی معرفی شده است که ویژگی‌های جالب و توانایی رقابت با مدل اپل را دارد.

سامسونگ و ال‌جی ساعت‌های هوشمندی را معرفی کرده‌اند که از سیستم عامل Wear OS استفاده می‌کنند اما پردازنده قدیمی ساخت شرکت کوآلکام روی آن‌ها سوار شده است و قیمت بسیار بالایی دارند که هر کسی نمی‌تواند آن‌ها را خریداری کند. Fossil Sport ساعت هوشمند جدید مجهز به Wear OS است که از جدیدترین پردازنده کوآلکام، Snapdragon 3100 بهره می‌برد و دومین ساعت هوشمند مجهز به این پردازنده است. قیمت این ساعت هوشمند 255 دلار است.

شرکت Fossil این ساعت را با یک طراحی بسیار مدرن تولید کرده است که ظاهر آن را به شیوه‌ای مدرن‌تر تغییر داده است. می‌توان گفت Fibit Versa تنها رقیب اصلی این ساعت هوشمند است اما قیمت Fossil Sport حدود 55 دلار کمتر از آن است. این ساعت هوشمند جدید مجهز به حسگرهای شمارشگر ضربان قلب، GPS و NFC است. Fossil Sport به گونه‌ای طراحی شده که به طور کامل ضدآب باشد و یک بار شارژ کامل این ساعت آن را یک روز کامل روشن نگه خواهد داشت که با توجه به فناوری به کار گرفته شده در Snapdragon Wear 3100 این ساعت در حالت کم مصرف می‌تواند تا دو روز دوام بیاورد.

گفتنی است، این ساعت هوشمند قرار است در رنگ‌های خاکستری، صورتی کم رنگ، قرمز، آبی روشن، نئون و مشکی عرضه شود.

ساعت هوشمند Fossil Sport به صورت رسمی معرفی شد

ساعت هوشمند Fossil Sport به صورت رسمی معرفی شد


بیشتر بخوانید: اپلیکیشن Spotify برای اپل واچ عرضه شد


انتهای پیام/

رونمایی رسمی از ساعت هوشمند جدید Fossil Sport

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار