هوآوی گوشی‌های دارای نقص Mate 20 Pro را در کشور فنلاند تعویض می‌کند

نقص به وجود آمده در نمایشگرهای Mate 20 Pro آنقدر بالا گرفته که هوآوی اعلام کرده است افراد دارای گوشی‌های معیوب، گوشی‌های نو دریافت خواهند کرد.

هوآوی گوشی‌های دارای نقص Mate 20 Pro را در کشور فنلاند عوض می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو روزی است که شرکت هوآوی پرچمداران جدید خود را به بازار عرضه کرده و در اختیار مشتریان قرار داده است. کمی پس از این مدت کوتاه که مشتریان به گوشی‌های خود رسیده‌اند، دیده می‌شود که در برخی شبکه‌های اجتماعی و بعضی از انجمن‌ها، تعداد زیادی از کاربران خریدار این گوشی‌ها به دلیل اشکال عجیبی که در صفحه نمایش Mate 20 Pro وجود دارد، شکایت کرده‌اند. هوآوی در بیانیه خود اعلام کرد که این یک مشکل نیست و کاملا طبیعی به نظر می‌رسد و در صورت وجود مشکل جدی این صفحه نمایش، مشتریان باید به مرکز خدمات هوآوی مراجعه کنند. این کمپانی چینی به تازگی به دلیل بیشتر شدن شکایت‌ها از نمایشگر Mate 20 Pro اعلام کرده است که فنلاندی‌ها می‌توانند گوشی خود را تعویض کنند.

مدیر بازاریابی و ارتباط هوآوی در فنلاند در این باره گفته است: ما مدت زیادی است که در حال بررسی این مسئله هستیم که چرا تعدادی از نمایشگرهای گوشی‌های Mate 20 Pro در برخی کشورها سبز می‌شوند. در فنلاند، آن دسته از مشتریان که گوشی آن‌ها نمایشگر معیوب دارد، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، گوشی جدید خواهند گرفت.

در نتیجه، به نظر می‌رسد شعبه فنلاند هوآوی خود را به عنوان مسئول معرفی کرده و اشکال نمایشگرهای این دستگاه‌ها را پذیرفته است. علاوه بر این، یکی از مشتریان Mate 20 Pro در انجمن انگلستان هوآوی پستی را ارسال کرده و طی آن گفته که به یکی از مرکز پشتیبانی‌های هوآوی در این کشور مراجعه کرده و درباره این مسئله با آن‌ها صحبت کرده است. کارکنان هوآوی درجواب وی به او گفته‌اند که بدون هیچ سؤالی این دستگاه را برای او عوض خواهند کرد. این مشتری همچنین هشدار داده است که اگر دیگر مرکز خدمات هوآوی قصد تعمیر این گوشی‌ها را دارند، نباید گوشی هوشمند را به آن‌ها سپرد و تقاضای تعویض گوشی معیوب با یک گوشی نو را داشته باشند.

امیدوار هستیم که این مشکل به زودی و به صورت رسمی حل شود چرا که بسیاری از مشتریان هوآوی در مواجهه با این مشکل سر در گم شده‌اند.

هوآوی گوشی‌های دارای نقص Mate 20 Pro را در کشور فنلاند عوض می‌کند


بیشتر بخوانید: هوآوی در بیانیه‌ای نسبت به اعلام اشکال در صفحه نمایش Mate 20 Pro واکنش نشان داد


انتهای پیام/

فنلاندی‌ها Mate 20 Pro نو به جای گوشی‌های خراب خود دریافت می‌کنند

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار