آنر از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد + فیلم و تصاویر

مجیک ۲، جدیدترین پرچمدار آنر با تراشه قدرتمند کرین ۹۸۰ و ۶ دوربین رونمایی شد.

آنر از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد +فیلم و تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیگر زمان گوشی‌های دارای بریدگی به پایان رسیده است. گوشی‌های هوشمند حالا باز هم به مدل‌ پیشین خود برگشته اند. آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) یکی از نمونه‌های بازگشت به طرح‌های قدیمی است. البته بازگشت کامل نه، تنها قسمتی از طرح بیرونی آن مانند گوشی‌های کشویی است که قبل از ورود اندروید به دنیای تکنولوژی، استفاده می‌شد. بله گوشی آنر مجیک 2 کشویی است. چهارشنبه، این گوشی هوشمند جذاب رونمایی شد.

جدیدترین پرچمدار آنر عجیب‌ترین دوربین را دارد. این تلفن‌همراه 6 دوربین دارد. سه دوربین در عقب، سه دوربین در جلو. قدرت این گوشی تنها به دوربین آن ختم نمی‌شود. تراشه قدرتمند کرین 980 و توان بسیار زیاد شارژ 40 وات آنر مجیک از قابلیت‌های جذاب این گوشی هستند. البته فراموش نکنیم که به خاطر سازوکار کشویی این گوشی، نمایشگر آن هیچ بریدگی ندارد. آنر مجیک دارای پنل ۶.۴ اینچی OLED با وضوح تصویر FullHD+ و نسبت تصویر ۱۹:۹ با شیشه‌ی خمیده‌ی 2.5D است. در گوشی نیز از تراشه ساخت های‌سیلیکون به علاوه 6 یا 8 گیگابایت رم استفاده شده است. این جدیدترین تراشه این شرکت است. آنر مجیک 2 در دو نسخه با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت در بازار عرضه خواهد شد.

آنر از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد +فیلم و تصاویر

در پشت این گوشی یک حسگر اصلی 16 مگاپیکسل به همراه 24 مگاپیکسل سیاه و سفید مونوکروم و یک لنز ۱۶ مگاپیکسل با زاویه‌ی فوق عریض برای دوربین وجود دارد. به دلیل این که این تلفن لنز تله‌فتو ندارد در مقایسه با بقیه پرچمداران ساخت شرکت هواوی در دسته بندی متفاوتی قرار می‌گیرد زیرا آن گوشی‌ها دارای دوربین سه گانه هستند. اما دوربین جلوی انر مجیک 2 سه‌گانه است. دوربین جلوی این گوشی دارای یک حسگر اصلی ۱۶ مگاپیکسل با دو حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیگسلی است. علاوه بر این سه دوربین، یک حسگر تشخیص چهره‌ی مادون قرمز برای احراز هویت سه‌بعدی چهره از طریق لنزهای تشخیص عمق نیز وجود دارد.اگر کاربر نخواهد برای باز کردن قفل گوشی، پشت آن را بالا بکشد، باید از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده کند.

آنر از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد +فیلم و تصاویر

شارژ سریع این تلفن‌همراه نیز حرفی برای گفتن دارد. آنر مجیک 2 با توان شارژ 40 وات توسط این شرکت معرفی شده است. باتری 3400 میلی‌آمپری این گوشی تنها در 15 دقیقه 50 درصد شارژ می‌شود. البته باید گفت که این گوشی فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون است و فقط یک درگاه USB-C دارد. این گوشی مجهز به بلوتوث ورژن 5 است.

آنر از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد +فیلم و تصاویر

جدیدترین ویژگی این گوشی، یویو است. یویو دستیار دیجیتالی آنر مجیک 2 است. این گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی گرادیان، قرمز و مشکی عرضه می‌شود. مطمئنا برایتان سوال شده است که قیمت این گوشی چقدر است. نسخه پایه گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی حدود 545 دلار قیمت دارد. قدرتمندترین نسخه آن نیز نزدیک به 700 دلار قیمت دارد. عرضه اصلی این گوشی از 15 آبان شروع خواهد شد.

آنر از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد +فیلم و تصاویردر ادامه چند عکس و فیلم دیگر از این تلفن‌همراه مشاهده می‌کنید:

آنر از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد +فیلم و تصاویر

آنر از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد +فیلم و تصاویر

آنر از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد +فیلم و تصاویر


بیشتر بخوانید: ربات‌های انسان‌نمایی که شما را می‌ترسانند +فیلم


انتهای پیام/

رونمایی آنر مجیک 2

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
یک سال کارگری کردم برای پسرم یه گوشی ۱تومانی بگیرم قیمتش شده ۳۵۰۰شرمنده شدم که هیچ صد سال دیگه هم نمیتونم بگیرم فقط ارزوست......
آخرین اخبار