هزینه تعمیر پنل جلویی و پشتی iPhone XR هشت میلیون تومان برآورد می‌شود!

کارشناسان حوزه فناوری پس از بررسی جنس بدنه نمایشگر آیفون ایکس آر شرکت اپل به نتایج جالبی دست یافته‌اند.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این هفته شرکت اپل عرضه آیفون‌های 2018 خود را آغاز کرده است و پیش از عرضه‌ این محصولات، مسئولان اپل اصلاحیه‌ قیمت‌ آنها را بر اساس سرویس Apple Care در اختیار عموم قرار دادند. اگر شما یک صفحه نمایشگر LCD ناچ دار را به اشتباه بشکنید، هزینه‌ تعمیر آن برای شما در حدود 199 دلار خواهد بود. این هزینه در صورت استفاده از اپل کِر به طور چشم‌گیری کاهش خواهد یافت.

اما این پایان ماجرا نیست! اگر کاربران به طور اتفاقی به نمایشگرهای جنس OLED در گوشی‌های iPhone XS و iPhone XS Max ضربه وارد کنند و این نمایشگرها نیاز به تعویض داشته باشند؛ هزینه‌ تعویض این نمایشگرها برای گوشی iPhone XS در حدود 279 دلار و برای گوشی iPhoneXS Max در حدود 329 دلار خواهد بود. ضمنا، در تمام این سه گوشی جدید، هزینه‌ جایگزینی باتری، 69 دلار برآورد شده است.

تعمیرات مربوط به خرابی‌های دیگر،مثل شکستگی در پنل پشتی در گوشی iPhoneXR در حدود 399 دلار، در گوشی‌ iPhoneXS در حدود 549 دلار و در گوشی iPhoneXS Max در حدود 599 دلار خواهد بود.این هزینه نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و قیمت‌ها نشان می‌دهند که اگر گوشی گران قیمت آیفون نسل 2018 شما دچار خرابی شود، شاید هزینه تعویض آن نسبت به تعمیرش در مجمومع به صرفه تر باشد!

گفتنی است؛ اپل برای بهبود شیوه خدمت‌دهی خود به کاربران، سرویس Apple Care ( که حالت نمایندگی و خدمات پس از فروش آنلاین دارد ) را فعال کرده است تا کاربران بتوانند از طریق این سرویس با قیمت کمتری گوشی خود را در صورت خرابی تعمیر نمایند.


بیشتر بخوانید: شرکت پورشه اتومبیل نسل جدید خود را با نام Porsche 718 Cayman معرفی کرد +تصاویر


انتهای پیام/

هزینه تعمیر نمایشگر iPhone XR چقدر است؟

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار