شرکت اپل روز آینده نسخه ۲۰۱۸ محصول iPad Pro خود را معرفی خواهد کرد، و شایعات مبنی بر این است که محصول یاد شده فاقد دکمه Home خواهد بود.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل را می‌توان نوآورترین شرکت فناوری و تکنولوژی در تمام طول تاریخ دانست. از سال 2011 تا سال 2018 این شرکت از طرف مجله‌ فوربز که یکی از مشهورترین مجله‌های اقتصادی جهان است برای هشتمین بار به عنوان با ارزش‌ترین برند جهان انتخاب شد. ارزش سهام اپل برای اولین بار در بین سهام شرکت‌ها، در ماه آگوست 2018، به بیش از یک تریلیون دلار رسید و این موفقیت به طور قطع مدیون محصول سال گذشته این شرکت یعنی آیفون ایکس است.

اگرچه محصول آیپد از فروشی هم‌سان با فروش آیفون برخوردار نیست، اما یک محصول کلیدی برای اپل به شمار می‌رود. نکته حائز اهمیت این است که هرساله شرکت اپل معمولا از برخی محصولات درجه دو خود مانند آیپدها، در ماه اکتبر رونمایی می‌کند.

پس از شایعات بسیاری که حول محور سری آیپادهای پرو 2018 ایجاد شد، در نهایت شرکت اپل تصمیم دارد نسل بعدی تبلت‌های خود را امشب به تاریخ 30 اکتبر 2018 عرضه کند. در همین رابطه روز گذشته، یک تصویر جدید از طراحی احتمالی آیپد پرو 2018 اپل فاش شد که بر اساس آن تحلیلگران احتمال حذف یکی از دکمه‌های ضروری در منوی کاربری این محصول را بالا می‌دانند. دلیل اصلی این موضوع طراحی دکمه‌هایی در ضلع فوقانی و راستی آیپد پرو 2018 است که احتمال دارد یکی از این دکمه‌ها بخواهد جای دکمه لمسی Home را پر کند.

مساله‌‌ دیگر درباره طراحی آیپد پرو 2018 این است که به نظر می‌رسد شرکت اپل این محصول را با گوشه‌های منحنی صفحه نمایشگر ساخته است. همچنین لازم به ذکر است که برخلاف گوشی‌های هوشمند این شرکت، هیچ طراحی ناچی در بالای نمایشگر این تبلت‌ها به چشم نمی‌خورد.

درحال حاضر، این مساله روشن نیست که محصول جدید شرکت اپل، چه زمانی آماده‌ فروش خواهد شد و به چه قیمت و تعدادی در بازار عرضه می‌شود. با این حال، گفته می‌شود که دو نسخه 11 و 12.9 اینچی آیپد پرو برای عرضه آماده شده است و احتمالا به فناوری جدید Apple Pencil شرکت اپل نیز مجهز خواهند بود.


بیشتر بخوانید: شرکت پورشه اتومبیل نسل جدید خود را با نام Porsche 718 Cayman معرفی کرد +تصاویر


انتهای پیام/

صفحه نمایش نسخه 2018 محصول iPad Pro اپل به دکمه Home مجهز نخواهد بود

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار