سخنگوی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد، نیرو‌های مشترک یمن موفق شدند خطوط امدادی زمینی نیرو‌های متجاوز سعودی در مسیر مخا را قطع کنند این مسیر تنها دسترسی این نیرو‌ها به تجهیزات نظامی از طریق آسمان است.

قطع خطوط امداد زمینی نیرو‌های متجاوز سعودی در مسیر مخابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد البخیتی، سخنگوی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد، نیرو‌های مشترک یمن موفق شدند خطوط امدادی زمینی نیرو‌های متجاوز سعودی در مسیر مخا را قطع کنند این مسیر تنها دسترسی این نیرو‌ها به تجهیزات نظامی از طریق آسمان است.

انتهای پیام/

خطوط امداد زمینی نیرو‌های متجاوز سعودی قطع شد

برچسب ها: یمن ، عربستان ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۴۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
یاسیدالبخیتی : آفرین و درود بر رزمندگان غیور یمنی مقاومت شما در مقابل دشمن تا دندان مسلح باصطلاح ائتلاف کثیف عربی خاطرات روزهای سخت جنگ 8 ساله جبهه های نور علیه ظلمت را برایم تداعی کرد دورانیکه ما ایرانیان نه تنها با صدام حسین که نماینده استکبار جهانی بود بلکه با 28 کشور که علیه ما به عراق تسلیحات مدرن روز و انواع بمبهای ممنوعه را میدادند می جنگیدیم... درست مانند شرایط سخت شما محاصره شما هم مانند محاصره اقتصادی و محاصره نظامی دوران جنگ ماست ولی شهدای ما با اهدای خون شریف خود و مقاومت 8 ساله به استکبار جهانی شیطان اکبر و متحدانش ثابت کردند که خون بر شمشیر پیروز است و ما این درس را از عاشورا و امام حسین(ع) گرفته ایم... طبق قول محکم خداوند در قرآن کریم و نص صریح آیات قرآن وعده خداوند تخلف ناپذیر است و شما ملت غیور و رزمندگان دلیرتان بدانید خداوند وعده پیروزی را برای شما تضمین کرده است................درود بر رزمندگان غیور یمنی خداوند خون سرخ شهدایتان را که عالیست متعالی کند.....
آخرین اخبار