افشاگر مسائل خاندان سعودی درباره وضعیت اعضای خانواده جمال خاشقجی در داخل و خارج عربستان مسائلی را بیان کرد.

افشاگری مجتهد درباره وضعیت خانواده خاشقجیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مجتهد، کاربر سرشناس سعودی در صفحه توئیتر خود نوشت: خانواده جمال خاشقجی، روزنامه نگار عربستانی می گویند: کسانی از (خانواده) ما که در داخل کشور هستند، تحت بازداشت خانگی قرار دارند و بر تماس ها و تحرکاتشان به شدت نظارت می شود و ترساندن و ارعابشان ادامه دارد. کسانی هم که خارج از عربستان هستند، نمی‌توانند کاری انجام دهند زیرا تهدید شده‌اند اگر حرفی بزنند یا کاری انجام بدهند، خانواده‌شان در داخل عربستان در معرض آزار و اذیت قرار خواهند گرفت.

پیش از این نیز برخی منابع خبری اعلام کرده بودند دیدار پسران جمال خاشقجی با پادشاه و ولیعهد عربستان در ریاض کاملا صوری و اجباری بوده است.

گفتنی است جمال خاشقجی از تاریخ دوم اکتبر سال جاری میلادی پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد. مقامات ترکیه‌ای همان ابتدا اعلام کردند تعدادی فایل صوتی و ویدئویی در اختیار دارند که نشان می‌دهد یک تیم امنیتی سعودی خاشقجی را داخل کنسولگری به قتل رسانده است.

عربستان سعودی که در طول این مدت از ناپدید شدن جمال خاشقجی اعلام بی‌اطلاعی کرده بود، بامداد شنبه به ناچار پس از ۱۸ روز اعتراف کرد که خاشقجی داخل کنسولگری این کشور در استانبول کشته شده اما قتل او را به گردن عناصر خودسر انداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، ترکیه ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار