نتایج تازه‌ترین نظرسنجی در فرانسه حاکی از آن است که بیش از نیمی از مردم فرانسه از امانوئل مکرون ناامید شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بیش از پنجاه درصد فرانسوی‌هایی که در نظرسنجی صورت گفته توسط موسسه الاب Elabe شرکت کرده‌اند، اعلام کردند از سیاست‌های امانوئل مکرون، رئیس جمهور کشورشان که موجب بدتر شدن شرایط زندگی شخصی آن‌ها شده است، مایوس شده اند.

 طبق نتایج این نظرسنجی که روز‌های بیست و یکم و بیست و دوم اوت صورت گرفت و نتایجش در شبکه تلویزیونی ب اف ام ت و منتشر شد، از هر ده فرانسوی شش نفر سیاست‌های امانوئل مکرون را نگران کننده توصیف کردند. چهل و پنج درصد از یک هزار و سه فرانسوی شرکت کننده در این نظرسنجی اعلام کردند کارنامه امانوئل مکرون آن‌ها را دلسرد کرده است.

بسیاری از مردم فرانسه بر این عقیده هستند که امانوئل مکرون رویکرد سختگیرانه‌ای را در قبال مخالفان و معترضان به سیاست‌های دولت در پیش گرفته است. در میان مناقشات اجتماعی ماه‌های اخیر در فرانسه می‌توان به مناقشه نتردام دلاند، اعتصاب در بخش راه آهن و همچنین اعتراضات در بخش آموزش عالی اشاره کرد.  

در عین حال یک سوم از سوال شوندگان فرانسوی اعلام کردند هنوز خیلی زود است که بخواهند درباره کارنامه مکرون نظر قطعی بدهند. تنها چهارده درصد فرانسوی‌ها کارنامه رئیس جمهور کشورشان را رضایت بخش دانستند.

انتهای پیام/

نظرسنجی جدید درباره عملکرد مکرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار