گاردین با اشاره به افزایش تعداد قربانیان انفجار شب گذشته در شهر لستر انگلیس، نوشت چهار نفر نیز پس از این انفجار ناپدید شده‌اند.

شمار کشته‌های انفجار مهیب در شهر لستر انگلیس به 5 نفر افزایش یافت/مفقود شدن سه نفر از اعضای یک خانواده پس از انفجاربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، شمار کشته های انفجار مهیب شب گذشته در یک ساختمان تجاری در شهر لستر انگلیس به 5 نفر افزایش یافت. حال یکی از زخمی های این حادثه نیز وخیم اعلام شده است. از سوی دیگر، مردی که 3 نفر از بستگانش ساکن ساختمانی بودند که بر اثر این انفجار تخریب شده است، می گوید آن‌ها پس از حادثه ناپدید شده اند.

براساس گزارش گاردین، چهار نفر از مجروحان این حادثه در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند. از سوی دیگر، عصر دوشنبه عملیات جستجو برای یافتن افرادی که در زیر آوار گیر افتاده اند، از بیم فر ریختن بنای کناری این ساختمان متوقف شد.

شِین اونیل، از اعضای پلیس شهر لسترشایر و سرپرست تحقیقات درباره این حادثه، احتمال وجود افراد گیرافتاده در زیر آوار و افزایش مجروحان احتمالی این حادثه را رد نکرد. وی افزود تلاش‌های تیم نجات برای موقعیت یابی مجروحان احتمالی این انفجار ادامه دارد. این در حالی است که کریشنا رونگن 69 ساله یکی از افرادی است که به دنبال ردی از 3 نفر از بستگان خود و دوست خانوادگی آنهاست که هنگام وقوع انفجار در منزل آنها بوده است. پدر این خانواده هنگام وقوع انفجار سر کار بوده است و در حال حاضر در کنار پسر 15 ساله خود در بیمارستان است. رونگن می گوید در ابتدا تصور می کرده بستگانش جزء کسانی باشند که مرگ آنها تأیید شده است؛ اما هنوز مشخص نیست آیا بستگان وی جزء این افراد هستند یا خیر.

ساختمانی که شب گذشته بر اثر وقوع انفجاری مهیب به طور کلی تخریب شد و فرو ریخت، یک بنای دو طبقه بود. طبقه اول این ساختمان یک فروشگاه و طبقه دوم آن آپارتمانی مسکونی بود. علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نشده است. با این حال، پلیس احتمال تروریستی بودن آن را رد کرده است.

انتهای پیام/

افزایش شمار کشته های انفجار شهر لستر انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
این حادثه ها تو غرب خیلی کمه چون خیلی مسائل ایمنی رو رعایت میکنن
آخرین اخبار