دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد و خواستار مواخذه و تعقیب سران این رژیم جنایتکار شد.

به نقل از رسانه‌های یمن، دفتر سیاسی انصارالله یمن در بیانیه‌ای به شدت جنایت‌های کشتار وحشیانه دشمن صهیونیستی که آخرین مورد آن کشتار در منطقه «المواصی» در غرب خان یونس و کشتار در اردوگاه الشاطئ بود، محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که دشمن با ادعا‌های خود در خصوص هدف قرار دادن رهبران مقاومت، نمی‌تواند بر این جنایت‌های وحشیانه سرپوش گذارد.

انصارالله همچنین بر همبستگی با ملت فلسطین و مقاومت آن و حق مشروع مقاومت در دفاع از خویش با استفاده از ابزار‌های مختلف تأکید کرد.

این جنبش بار دیگر خواستار مؤاخذه و تعقیب سران رژیم صهیونیستی به عنوان جنایتکاران جنگی شد.

انصارالله افزود: سریال جنایت‌ها، کشتار‌ها و آوارگی با حمایت مستقیم آمریکا صورت می‌گیرد در حالی که جهانیان و جامعه جهانی نیز از عمل به مسئولیت خود شانه خالی می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز با بمباران شهر خان یونس در جنوب نوار غزه دست کم ۷۱ نفر را شهید و ۲۸۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

این منطقه در جنوب نوار غزه، محل اسکان هزاران آواره فلسطینی بود که هدف بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل پیشتر اعلام کرده بود: هیچ جا در غزه امن نیست و تلاش‌های بیشتری باید انجام شود تا از غیرنظامیان محافظت شود. ما به توقف فوری درگیری‌ها نیاز داریم تا چرخه خشونت برای مردم غزه متوقف شود و کمک‌های بشردوستانه به آنها برسد.

براساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون بیش از ۳۸ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۸۸ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منبع: ایرنا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار