معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی از همکاری 450هزار دانش آموز و معلم استان در قالب همیار پلیس و فرهنگیار پلیس با نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید جواد حسینی در همایش همیاران پلیس بیان اینکه همیاران پلیس داوطلبانی هستند که با قوانین آشنایی دارند و به شهروندان دیگر هشدار می‌دهند، گفت: طرح همیار پلیس برای ارتقای فرهنگ ترافیک و اجرای قانون و جلوگیری از تخلفات با همکاری دانش آموزان صورت می‌گیرد.

وی گفت: مهمترین عامل بهبود حمل و نقل و امنیت، فرهنگ ترافیک است و هرگونه تغییر در فرهنگ ترافیک را می توان با کمک دانش آموزان به سرانجام رساند.

حسینی افزود: 120 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی به عنوان همیار پلیس، 139 هزار دانش آموز مقطع متوسطه اول به عنوان پلیس یار نوجوان و 132 هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم استان به عنوان پلیس یار جوان با نیروی انتظامی همکاری دارند.

وی با اشاره به طرح فرهنگیار پلیس گفت: استفاده از توان نهادهای فرهنگ‌ساز و بویژه معلمان در کاهش مشکلات ترافیک، کشته‌ها و تصادفات تاثیرگذار است و در همین راستا معلمان در قالب طرح فرهنگ یار پلیس به کمک نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی آمده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: بیش از 58 هزار فرهنگی استان در قالب طرح فرهنگ یار پلیس با نیروی انتظامی همکاری دارند.

انتهای پیام//م.م

برگزاری همایش همیاران پلیس در مشهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.