تصویربرداری فیلم مستند «مشعل سبز» به کارگردانی سید رضا صافی در عسلویه آغاز شد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سال 1395 مهندسان ایرانی موفق به خاموش‌کردن مشعل‌های فاز اول مجتمع پارس جنوبی شدند. طراحیِ این فرآیند که در نوع و شیوه خود قابل انتقال و کپی‌برداری در سطح جهانی است، برای اولین بار در تاریخ صنعت نفت و گاز ایران، توسط مهندسان داخلی طراحی و اجرا شده است. اثرات مثبت اجرای این طرح بر روی محیط زیست در فیلم مستند مشعل سبز به نمایش در می‌آید.

رضا صافی که هم اکنون فیلم سینمایی پینوکیو، عمو سردار و رئیسعلی را در انتظار اکران دارد، تاکنون کارگردانی و ساخت فیلم‌هایی همچون بالابان، تخم مرغ جنگی، آخرین سکانس و سریال‌های «قصه های عباس و یونس»، «شهری در منظومه شمسی»، مجموعه مستند تلویزیونی «پنج نفر» را بر عهده داشته است.

او جوایز مختلفی را از جشنواره‌هایی همچون فیلم‌های کودک و نوجوان، رشد، شاپرک‌های شهر، جشن خانه سینما، جشنواره ‌تولیدات مراکز صداوسیما به دست آورده است.

عوامل فیلم مستند «مشعل سبز» عبارتند از :

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: سیدرضا صافی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محراب مهدی زاده دوانی، مدیر تصویربرداری و صدا: مهرداد افراسیابی، دستیار فنی: خشایار آبیار، مشاور فنی: سید محمدمهدی هاشمی، ناظر کیفی: احمد موسوی مقدم.

 

انتهای پیام/

 

مستند تازه رضا صافی کلید خورد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار