نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعاهایی بی‌اساس، جمهوری اسلامی ایران را به افزایش حضور نظامی در سوریه متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری شین‌هوآ، بنیامین نتانیاهو،  نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز یک‌شنبه در ادعاهایی بی‌اساس ایران را به افزایش حضور نظامی در سوریه و تجهیز جنبش حزب‌الله لبنان متهم کرد.

وی در جلسه هفتگی با کابینه‌اش ادعا کرد اسرائیل تلاش‌های ایران برای ایجاد پایگاه‌های نظامی در سوریه و تجهیز حزب‌الله با تسلیحات پیشرفته را با دقت زیر نظر دارد.

روز یک‌شنبه، رسانه‌های عبری‌زبان به نقل از یک مقام اسرائیلی گزارش دادند اسرائیل از طریق متحدان اروپایی خود، پیام‌هایی برای ایران فرستاده است.

این فرد که نامش فاش نشده اعلام کرده است: «دولت لبنان نمی‌تواند به حل و فصل شدن این مسئله کمک کند. به همین دلیل، تنها راه حل برای حل این مسئله از جانب طرف‌هایی است که در آن نفوذ دارند». 

این ادعاهای بی‌اساس نتانیاهو در حالی بیان شده است که روز شنبه، نیروی هوایی اسرائیل چند محل استقرار ارتش سوریه را به بهانه پاسخ به اصابت چند خمپاره در اراضی اشغالی، هدف قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۶ تير ۱۳۹۶
مرگ بر اسراییل غاصب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۶ تير ۱۳۹۶
بی خود کرده عوضی
Iran (Islamic Republic of)
جوان
۰۸:۳۸ ۰۵ تير ۱۳۹۶
دلش ازون نقطه زنا میخاد
حاجی چندتا واسه تلاویو و حیفا کنار گذاشتیم خیالت راحت
Iran (Islamic Republic of)
ستارفدوی
۰۷:۳۰ ۰۵ تير ۱۳۹۶
اگه ایران داره پایگاه میزنه مطمئنا هدف دیگری داره .هدف اسرائیل نیست چون اسرائیل روکه می تونیم از گیلان خودمون هم هدف قراربدبم.جوجه به اربابانت بگو مواظب باشند ایران در گوش شونه.
Pakistan
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۴ تير ۱۳۹۶
تا جونت بالا بیاد مردک خون خوار. به تو چه ایران چیکار می کنه. اصلا دوست داریم تاسیس کنیم به تو چه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۲:۳۹ ۰۴ تير ۱۳۹۶
واقعا یکی نیست ی جواب محکم و ی تو دهنی بزنه ی این اسرائیلی ها و صهیونیسم های جنایت کار که انقد حرف های بی ربط و حرف های که از روی پرروی و بالاتر بودن می زنند . اول اینکه اتهام زدن ب ایران بخاطر ایجاد پایگاه در سوریه و تجهیز کردن حزب الله از طرف اسرائیل ،یکی بگه اصلا ب شما چه ربطی داره و فضولی ش نیمده ب شما صهیونیسم های که دستان ب خون هزاران انسان بیگناه آغشته هست و تمام این جنگ ها و وجود گروه های تروریستی امثال داعش و غیره در منطقه غرب اسیا و خاورمیانه ب خاطر اقدامات بی شرمانه و جنایت کارنه شماهارهست. بهد اینکه چطور آمریکا در کشورهای دیگر پایگاههای نظامی دارد و چطور انها با فروش و تجهیز کردن تسلیحات نظامی ب کشور ها و کسانی که از انها برای تجاوز و حمله نظامی و کشتار هزاران انسان بیگناه استفاده می کنند مثل عربستان که با خرید انواع تسلیحات نظامی اط آمریکا در جهت حمله ئ تجاوز ب کشوری کوچک و فقیر و کشتار و ربختن خون هزاران زن و کودک و مردم بیگناه بمن استفاده می کند اینها هیچ کدام اشکالی نداره داشتن پایگاه و تجهیز دیگران توسط آمریکا ولی برا ایران حال اینکه بخواهد پایگاه داشته باشه در سوریه و همچنین تجهیز حزب الله اشکال داره و متهم هست ایران و چه فرقی داره با امریکا حال اینکه اقدام ایران در تجهیز و دادن سلاح های پیشرفته ب حرب اله و دیگر ان برای دفاع و مقابله در برابر تجاوز و حمله دشمنان ب خاک و کشور آنها استفاده میشه و ن مثل سلاح های آمریکا که برای حمله و تجاوز و کشتار انسان های بیگناه استفاده میشه. حالا یکی بگه چه ربطی و ب تو چه نتانیاهو و اصلا کسی و گروهی مثل اسرائیل که خود آنها جنایت کار ، متجاوز هستن که با اشغال و گرفتن کشور فلسطین و گرفتن سرزمین ها و خاک آنها با کشتار مردم فلسطین ، اواره کردن مردم ، خراب و نابودی خانه ها و زمین و باغ های کشاورزی فلسطینان و راندن آنها و جای ان شهرک سازی میکنه اصلا اجازه احضار نظر و زدن حرفی هست چه برسد که ب دروغ و یاوه گویی کند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۴۵ ۰۴ تير ۱۳۹۶
ترسیدیم الفرارمردیکه الدنگ ماراتهدید میکنه.ترسییم نکبت
-
مدافع حرم
۲۰:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۶
آدم بی اصل ونسب نتانیاهو فکر میکنه ماقراراه از تهران بفرستیمش روی هوا،نه اخوی از بیخ گوشت می زنیم اسمتم می پرسیم.امر ولی روی زمین نمی ماند.زنده باد رهبرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۴ تير ۱۳۹۶
احمق جون کل سوریه و عراق و غزه و لبنان پایگاه ماست.ان شاء الله بزودی پایگاه های بحرین و عربستان و یمن هم اضافه میشه و بعدش کل خاور میانه میشه پایگاه نظامی منجی عالم حضرت ولی عصر عج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۴ تير ۱۳۹۶
ای بنیامین نتانیاهو اینقد حرص نخور چند روز دیگه میری پیش شارون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۴ تير ۱۳۹۶
تا چشات دراد //نکیت
Iran (Islamic Republic of)
عادل آبای
۱۹:۰۴ ۰۴ تير ۱۳۹۶
آهای ...,حواست باشها,مثل اینکه حوس موشک کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۴ تير ۱۳۹۶
آمریکا تو سوریه پایگاه داشته باشه ایران نداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
سرباز رهبر
۱۸:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۶
سلام
میخواستم بگم ما تو سوریه پایگاه نداریم اگه داشته باشیم هم به تو ربطی نداره..به قول رهبری
تا ۲۵ سال اسرائیلی وجود نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۴ تير ۱۳۹۶
این همه پایگاه ما ترسی داریم از تو لولو که حالا ما یه پاگاه هم بزنیم تو اینقدر ترسیدی ما بهت وقت دادیم 25 سال وقت داری البته یک سالش تمومه اگه آدم نشدی از پایگا هامون استفاده میکنیم خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۶
برو بمیر بابا مردک حروم لقمه دوست داشتیم میتونیم بلدیم و خواهیم توانست شورشو درآوردین از این به بعد بعد از سیلی محکمی که بهتون زدیم ضربه های محکمی میزنیم سیلی شروع یه بزن بزنه و انقدر غیرت داریم که محکم بکوبیمتون زمین حالا ببین به اون ترامپ احمق هم بگو بیاد بغلت بشینه نگاه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۴ تير ۱۳۹۶
چه ربطی به او داره؟
ما چرا اینقدر اهمیت میدم؟
ترسش از اینه که درست کنیم.خوب درست کنیم دیگه.......!!!
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۱۷:۳۰ ۰۴ تير ۱۳۹۶
اینکه ترس تو قیافه عکسش کاملا مشهوده
آخرین اخبار