قدردانی استاندار اردبیل از میرزا آقا مردی كه موقع سخنرانی دکتر روحانی در اردبيل گریه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرزا آقا در دیدار با استاندار اردبیل گفت: به حل مشکلات کشورم به دست دکتر روحانی بسیار امیدوارم چرا که خیل مشکلات لاینحل در دولت یازدهم مرتفع شده است.


میرزا پیردوموسی، مرد دستفروشی که حین سخنرانی رئیس جمهور کشورمان اشک در چشمانش حلقه زده بود عصر امروز با استاندار اردبیل دیدار و گفتگو کرد.

 

میرزا پیردوموسی معروف به میرزاآقا در این دیدار با بیان اینکه بر روی ارابه دستی پیاز وسیب زمینی می فروشد و در روز سخنرانی انتخاباتی دکتر روحانی کارش را تعطیل و به استادیوم آمده بود، اظهار داشت: سخنان دکتر روحانی که با اقتدار می گفت پول های بلوکه شده ملت ایران در چنگ آمریکا در این دولت آزاد شده است و تحریم ها برداشته شده است مرا تحت تاثیر قرار داد و باعث شد از خوشحالی اشک بریزم.


میرزا پیردوموسی به دیدار رئیس جمهور می رود

میرزا آقا در دوران دفاع مقدس بارها به جبهه ها اعزام شده است و به داشتن کارت ایثارگری افتخار می کند و برای دفاع از آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری آماده جانفشانی است.

وی مشتاق دیدار با دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان است و درخواست وی از استاندار اردبیل این بود: همکار دستفروش من ۶ دختر دارد که ۴ نفرشان به خانه بخت رفته اند ولی توانایی تامین جهیزیه دوتن از دخترانش را ندارد.

مجید خدابخش، استاندار اردبیل نیز از میرزا آقا قدردانی و میرزا آقا را برای دیدار آتی با رئیس جمهور امیدوار کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
ما که چیزی از دولت روحانی ندیدیم ............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
حرفاتو بزن میرزا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
!!!!!!!!!