معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۵۴۰ واحد مسکونی در شهرک اندیشه اردبیل احداث و تحویل متقاضیان شد.

صمد علامه از احداث یک هزار و ۴۴۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک اندیشه (پیله سحران) اردبیل خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته و تامین زمین مورد نیاز عملیات اجرایی و ساخت این واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن از سال ۱۴۰۰ آغاز شده و این تعداد واحد مسکونی توسط اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت زرین ستون شمالغرب و شرکت شاخص کار کوشا در حال احداث است.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: از این تعداد ۶۹۴ واحد مسکونی در بلوک‌های ۱۰ واحدی توسط اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال اجراست.
او همچنین گفت: تعداد۴۶۰ واحد مسکونی هم به‌عنوان یکی از طرح‌های نهضت ملی مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرک اندیشه اردبیل مراحل ساخت را سپری می‌کند.
علامه ادامه داد: ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی دیگر در ۲۰ بلوک و در متراژ‌های ۹۵ مترمربعی توسط شرکت زرین ستون شمالغرب و همچنین ۹۰ واحد مسکونی دیگر توسط شرکت شاخص کارکوشا در ۹ بلوک ۱۰ واحدی و در متراژ‌های ۹۵ مترمربع در حال احداث بوده که پس از تکمیل به متقاضیان واگذار خواهد شد.
او افزود: از مزیت‌های مهم این شهرک اجرا و اتمام طرح‌های حوزه زیرساختی و خدمات عمومی شامل آب و فاضلاب، برق و گاز همزمان با اتمام واحد‌های مسکونی است.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی واحد‌های شهرک اندیشه، نیایش و میراشرف به خوبی پیش می‌رود و تا دهه فجر امسال تعدادی از این واحد‌ها تحویل متقاضیان خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.