مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل امسال از حضور ۶۶ واحد تولیدی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد.

هاشم علایی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات برخی واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی، گفت: حمایت از حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت از کارآفرینان و صاحبان صنایع است تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: این حمایت‌ها در قالب اجاره غرفه یا بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور انجام می‌شود که در این راستا از ابتدای امسال تاکنون، از حضور ۶۶ واحد تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت مالی شده است که از مجموع این حمایت‌ها ۱۰ مورد از آن مربوط به حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های خارجی و ۶ مورد مربوط به کمک اجاره غرفه برای ارائه محصولات تولیدی آنان بوده است.

به گفته او، پارسال نیز از حضور ۱۷۹ واحد تولیدی در نمایشگاه‌ها حمایت مالی شده بود که ۳۸ مورد از آن مربوط به نمایشگاه‌های خارجی بوده است.
علایی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران انجام می‌شود، شاهد افزایش تولید و اشتغال در استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.