ایلام؛

بازدید اهالی رسانه از طرح های شهرک صنعتی ایلام

کاروان خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات استان ایلام با هدف تشریح دستاوردهای دولت در این حوزه از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی ایلام دیدن کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ ، در این برنامه خبری که به همت شرکت شهرک های صنعتی ایلام برگزار شد، اصحاب رسانه و مطبوعات استان از نزدیک در جریان روند کار و تولید واحدهای مستقر در شهرک صنعتی ایلام قرار گرفتند.

برنامه نخست کاروان رسانه ای و مطبوعات استان بازدید از واحد زرجین بافت تولید کننده بزرگ پارچه جین در کشور بود که خبرنگاران در جریان مراحل تولید این واحد صنعتی نمونه ایلام قرار گرفتند.

کاروان رسانه ای و مطبوعات استان سپس از واحد تازه ساخت ایلام پروفیل که در زمینه تولید انواع صفحه های کابینت، کانتر و صفحه ها و ورق های ضد آب فعالیت می کند، بازدید کردند.

برای ساخت و راه اندازی این واحد صنعتی که سالانه 30 هزار تن انواع ورق فشرده و صفحه های کابینت، کانتر پست فرمونیک ضد آب تولید می کند بیش از 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است. 

حجم اشتغال زایی واحد پروفیل دالاهو به صورت مستقیم و غیرمستقیم بیش از 100 نفر است که با تکمیل و توسعه مراحل تولید این رقم به حدود یک هزار نفر می رسد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.