ایلام؛

تمام ظرفیت ها برای تسریع در تکمیل تونل قلاجه

معاون امور عمرانی استاندار ایلام بر استفاده حداکثری از تمام ظرفیت ها برای تسریع در تکمیل تونل قلاجه در مسیر ارتباطی ایلام - ایوان - کرمانشاه تاکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  شاپور پولادی در جریان بازدید از تونل قلاجه با انتقاد از طولانی شدن عملیات اجرایی این طرح، تاخیر بیشتر در تکمیل آن را به صلاح ندانست و خطاب به پیمانکار گفت: از تمام ظرفیت ها برای پیشرفت پروژه نهایت استفاده کنید.

پولادی در خصوص مشکلات پروژه مذکور و درخواست مسئولان تونل قلاجه مبنی بر همکاری کارفرما و مسئولان استانی با مجری این طرح جهت رفع مشکلات و موانع افزود: نگاه اداره کل راه و شهرسازی بعنوان کارفرما و مسئولان ارشد استان ایلام کمک به شرکت جنرال مکانیک در تسریع برای اتمام تونل و راه اندازی آن است.

وی خطاب به مدیرعامل شرکت پیمانکاری پروژه تونل قلاجه تاکید کرد: پیشنهادهای خود را برای رفع موانع و مشکلات مربوط به پیشرفت تونل بطور دقیق احصا و اعلام کنید تا با نگاه مثبت مدیریت ارشد استان به مسئولان فرادستی ارائه شود.

پولادی در خصوص ایمنی سازی تونل گفت: تنها در نقاط خیلی حساس از عملیات لاینیگ استفاده شود و برای سایر بخش های تونل استفاده از روش های شات کریت و بولت گذاری هم از نظر ریالی و هم زمانی به صرفه تر است.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام در خصوص حذف سیستم تهویه تونل یادآور شد: این اقدام بطور حتم باید براساس مطالعات کارشناسی و تایید شرکت های مهندسین مشاور ذیصلاح انجام شود در غیر این صورت نصب سیستم تهویه الزامی است.

پولادی بر ضرورت استفاده از این تونل در ایام منتهی به اربعین امسال تاکید کرد و افزود: باید با همکاری یکدیگر تلاش کنیم تا حتی الامکان قبل از ایام اربعین حسینی (اواخر آبان) این پروژه به بهره برداری برسد.





انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، قلاجه ، تکمیل ، ارتباط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.