ایلام؛

تیم فوتسال مقاومت نماینده استان در لیگ برتر

تیم فوتسال نوجوانان مقاومت ایلام با راه یابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور جواز حضور در فصل آینده رقابت های لیگ برتر کشور را بدست آورد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛رئیس هیات فوتبال استان ایلام اعلام کرد: مسابقات قهرمانی فوتسال نوجوانان کشور به میزبانی بروجرد هم اکنون در جریان است و تیم مقاومت ایلام موفق شد به مرحله نیمه نهایی این دور از رقابت ها صعود کند.

آبختی سنجابی افزود: در مجموع 58 تیم از استان های مختلف کشور در این مسابقات حضور دارند و در 14 گروه پنج تیمی و چهار تیمی در سه سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، هفتم تیر و ولایت شهرستان بروجرد با یکدیگر رقابت می کنند.

وی گفت: در مرحله پایانی تیم مقاومت ایلام توانست با غلبه بر اروم آلیاژ ارومیه به نیمه نهایی این دور از رقابت ها صعود کرده و جواز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ برتر فوتسال نوجوانان را بدست آورد.

رئیس هیات فوتبال استان ایلام اظهار کرد: سه تیم دیگر راه یافته به نیمه نهایی این مسابقات نمایندگان استان های گیلان، یزد و قم هستند که به همراه مقاومت ایلام فصل آینده در رقابت های لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور حضور پیا خواهند کرد.






 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.