مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام واگذاری فعالیت های فرهنگی و هنری به بخش خصوصی و اختصاص 20 هزار مترمربع زمین برای احداث فضاهای فرهنگی را از مهمترین دستاوردهای این اداره کل در دولت اعلام کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛علی محمد نیاکان اعلام کرد: در راستای سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری، در قالب همایش ها و جشنواره ها به موسسات فرهنگی و هنری استان واگذار شد که با استقبال اهالی فرهنگ و هنر و تعامل بیشتر بین هنرمندان، موسسات فرهنگی و هنری مواجه شد.

نیاکان واگذاری فعالیت های فرهنگی و هنری به بخش خصوصی، اختصاص ٢٠ هزار مترمربع زمین برای احداث فضاهای فرهنگی، تجهیز سالن نمایش سینما فرهنگ ایلام، برگزاری هفته فرهنگی و چند فعالیت فرهنگی و هنری ملی و استانی را از جمله دستاوردهای این اداره کل در سه سال گذشته اعلام کرد.

وی همچنین کتاب رویش امید در سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی کارنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در ١٧٧ صفحه بصورت گزارشی و تصویری در بخش های مختلف پژوهشی، وضعیت اداره کل قبل و بعد از سال ٩٤، گزارش آماری فعالیت های ستادی، امور مطبوعات، سینمایی، برنامه ریزی و توسعه، فرهنگی، هنری، قرآن و عترت و کانون های مساجد، برنامه های شاخص اداره کل، فعالیت های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها را از جمله فعالیت های شاخص و ماندگار این اداره کل در این مدت برشمرد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از چاپ و انتشار کتاب روایت وصال ویژه آثار برگزیده چهارمین جشنواره ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی از سری برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در تیراژ یک هزار نسخه و دومین کتاب چاپ شده در جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع ) در استان ایلام نیز طی این مدت خبر داد.







 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.