ایلام؛

بهره برداری از چند طرح عمرانی و خدماتی

با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان طرح های عمرانی، خدماتی، کشاورزی و بهداشتی شهرستان سیروان آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ کارگاه تولید تخته وایت برد، جایگاه عرضه CNG ساختمان اداره راه و شهرسازی، ساختمان شبکه دامپزشکی و پروژه راهسازی واریانت سفید خانی از جمله طرح هایی است که با استفاده از اعتبارات عمرانی استانی به بهره برداری رسیدند.

جایگاه سی ان جی شهرستان سیروان با حضور استاندار ایلام به بهره برداری رسید برای احداث این جایگاه با هشت نازل و اشتغالزایی مستقیم 6 نفر در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع 27 میلیارد ریال هزینه شده است.

ساختمان اداری راه و شهرسازی شهرستان سیروان در زمینی به مساحت چهار هزار و 160 مترمربع با زیربنای 350 متر مربع با استفاده از چهار میلیون و 550 میلیون ریال احداث و امروز به بهره برداری رسید.

طرح راهسازی واریانت سفید خانی نیز بطول یک کیلومتر است که برای آن 15 میلیارد ریال اعتبار با هدف ایجاد ایمنی در مسیر و حذف نقاط حادثه خیز هزینه شده است.

این طرح در طول یکسال توسط اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام اجرا شده و برای آن 80 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری انجام و سه دهنه پل طاقی بطول 33 و عرض سه متر نیز احداث شده است.

ساختمان اداری شبکه دامپزشکی شهرستان سیروان نیز به بهره برداری رسید که برای این طرح با 408 متر زیربنا چهار میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه شده است.

طرح بهسازی و آسفالت بلوار امام خمینی (ره) شهر لومار با 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی در یک هزار و 800 متر طول و 54 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری نیز عصر دوشنبه به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی خط 63 کیلو وات و پست برق سیروان بطول خط انتقال 35 کیلومتر با 15 میلیارد ریال اعتبار اولیه آغاز شد که برای تکمیل و بهره برداری از این طرح در مدت 2 سال نیاز به 130 میلیارد ریال است.

همزمان با آخرین روز از هفته دولت عملیات اجرایی جایگاه عرضه سوخت 2 منظوره بنزین و گازوئیل شهرستان سیروان نیز آغاز شد.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.