ایلام؛

ارتقا شاخص های بهداشتی رویکرد جدی دولت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: دولت یازدهم به ارتقا شاخص های بهداشتی و درمانی به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته توجه جدی دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علی دل پیشه اعلام کرد: براساس این رویکرد، در سه سال گذشته ساخت و اجرای فضاهای بهداشتی و درمانی در استان مورد توجه قرار گرفته است که برخی ازاین طرح ها تکمیل و در روزهای اخیر افتتاح میشوند.

دل پیشه از جمله این طرح ها مرکز بهداشتی درمانی شماره 2 شهری شهرستان آبدانان عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی این مرکز بهداشتی درمانی که هم اکنون آماده خدمت رسانی به مردم شهر آبدانان است اواخر سال 1392 شروع شده بود.

وی هزینه اجرای مرکز بهداشتی درمانی شماره 2 شهری شهرستان آبدانان را پنج میلیارد ریال هزینه شد که سه میلیارد ریال آن از محل اعتبارات اهدایی شرکت نفت و 2 میلیارد ریال دیگر نیز از محل اعتبارات جاری دانشگاه علوم پزشکی تامین شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار کرد: مرکز بهداشتی درمانی شماره 2 شهری آبدانان دارای بخش های آزمایشگاه، داروخانه، پزشک عمومی، مبارزه با بیماری ها، بهداشت خانواده، بهداشت روان، بهداشت محیط، واکسیناسیون، مشاوره و... است.

دل پیشه تاکید کرد: با توجه به اینکه سلامت و مقوله بهداشت در دولت به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده از اولویت و اهمیت خاصی برخودار است و با اجرای طرح تحول سلامت حوزه سلامت استان به شکوفایی و رونق بی نظیری دست یافت و با حمایت دولت این روند با شتاب بیشتری ادامه دارد.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.