مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در حال حاضر 76 درصد خانوارهای روستایی استان اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فیروز خدایی با بیان اینکه در حال حاضر 24 شهرستان با 100 درصد پوشش مشترکان و در 750 روستای استان اردبیل ساکنان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، افزود: در حال حاضر 76 درصد خانوارهای روستایی استان اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی گفت: ما برای گازرسانی به این روستاها بیش از 7 هزار کیلومتر خط انتقال و تغذیه اجرا کردیم به طوری که بخش عمده‌ای از این عملیات گازرسانی در دولت تدبیر و امید انجام شده به طوری که این فرایند تا سال آینده که قول دادیم همه روستاهای استان را از نعمت گاز بهره‌مند کنیم ادامه دارد.

خدایی بیان داشت: به جز سرعین که همه روستاهای آن از نعمت گاز بهره‌مند هستند ما در 9 شهرستان دیگر سعی کردیم تا این 53 روستا را مجهز به سیستم مناسب گازرسانی کنیم تا در زمستان مشکلات کمتری در حوزه گرمایش داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر هزار و 250 واحد صنعتی و 64 جایگاه سی‌ان‌جی در استان اردبیل بهره‌مند از این نعمت الهی هستند که در حقیقت با مجهز شدن به سیستم بهره‌برداری درست ساکنان این واحدها و مشترکان از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.