معاون امور نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بیش از 2 هزار و 500 طرح نیمه تمام را در کشور به بخش غیردولتی واگذار می کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمد مرادخانی افزود: ما بیش از 25 هزار مهندس رتبه‌بندی شده در کشور داریم و 4 هزار پیمانکار نیز در پروژه‌های مختلف یاریگر دولت و اجرا کننده بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها هستند.

وی گفت: این مهندسان و پیمانکاران با احراز شرایط فنی مناسب و رعایت اصول استاندارد سعی می‌کنند اجرای پروژه‌ها را با کیفیت مطلوب به انجام برسانند به طوری که تلاش جدی بر این است تا ما از ظرفیت این مهندسان و مشاوران به بهترین شکل استفاده کرده و در اجرای پروژه‌ها راهبرد مطلوب‌تری را در پیش بگیریم.

معاون امور نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بیش از 2 هزار و 500 طرح نیمه تمام را در کشور تدارک دیده تا به روش بی‌اوتی‌و یا بی‌او‌او به بخش غیردولتی واگذار کند.

مرادخانی با بیان اینکه هم در حوزه طراحی و هم مشاوره و اجرا قطعا این مهندسان از توانمندی و ظرفیت بسیار خوبی برخوردار هستند، بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا با کیفیت مناسب بتوانیم از توان این مهندسان و مشاوران و پیمانکاران در اجرای پروژه‌ها بهره‌برداری کنیم که قطعا محور کار نظام فنی و اجرایی نیز کیفیت‌بخشی به اجرای پروژه‌ها است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.