اردبیل؛

اجرای طرح هادی در ۳۵ درصد روستاهای استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: تاکنون طرح هادی در سطح ۳۵ درصد از کل روستاهای استان اردبیل اجرا شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد سبحانی افزود: گزارشی در راستای طرح هادی برای روستاهای بالای 20 خانوار تهیه شده و خوشبختانه اجرای این طرح در 35 درصد کل روستاهای استان اردبیل با اختلاف کمی نسبت به میانگین کشوری از این طرح برخوردار شده اند.

وی گفت: امسال قرار است تهیه طرح هادی قشلاقات عشایر نیز به طرح‌های قبلی اضافه شده و در دستور کار قرار داده شود که تهیه طرح هادی 20 قشلاق عشایر از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده و هم‌اکنون در این مناطق قابل اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت و همکاری مناسب مردم و در اختیار داشتن اعتبارات مورد نیاز بتوانیم در زمان مناسب و سریع‌تری بقیه افراد را نیز از این امکانات بهره‌مند کنیم تا آن‌ها هم بتوانند از این طرح‌ها استفاده کنند و لبخند رضایت بر لب داشته باشند.

سبحانی بیان کرد: بهسازی مساکن روستایی و عشایری از اقدامات اساسی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده که در این راستا ما اقدامات اساسی و مناسبی انجام داده‌ایم و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و مسائل پیش آمده به کار برده‌ایم تا در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت در این موارد بوده و از این حیث هیچ مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.