مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای احداث و تکمیل باند دوم سه‌راهی صحرا –بیله‌سوار ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

محبوب حیدری گفت: با توجه به مطالبات سنگین پیمانکار از اداره کل راه و شهرسازی برای تکمیل باند دوم گرمی - بیله‌سوار قرارداد بر اساس ماده ۴۸ شرایط عمومی پیمان تحویل شد و پیرو بازدید انجام شده و پیگیری استاندار اردبیل و نماینده مردم شهرستان گرمی مقرر شد نسبت به انتخاب پیمانکار جدید اقدام شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی ۱۹ کیلومتر از مسیر گرمی – بیله‌سوار در ۲ قطعه تامین شده است و هفته بعد نسبت به برگزاری مناقصه اقدام خواهد شد.
او با بیان اینکه تامین منابع مالی برای تکمیل باند دوم مسیر سه‌راهی صحرا - گرمی – بیله‌سوار قرار گرفته است، گفت: ضروری است نمایندگان و مسئولان استانی برای تامین منابع مورد نیاز کمک کنند تا در فرآیند اجرا خللی وارد نشود.
حیدری همچنین با اشاره به احداث چهار خطه مسیر انگوت - قره‌آغاج اظهار کرد: در صورت تخصیص اعتبار و پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکار و صاحبان اراضی در احداث این مسیر، عملیات اجرایی طرح تسریع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.