رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان اردبیل گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون، ۸ هزار پرس غذای گرم و سبدکالا در بین مددجویان اردبیل توزیع شده است.

رحیم شهبازی اظهار کرد: با همراهی خیران و مراکزنیکوکاری، در یک هفته گذشته از ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش، در قالب پویش «اطعام و احسان حسینی» بیش از هشت هزار پرس غذای گرم و سبدکالا در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک شهرستان اردبیل توزیع شده است.

او اعلام کرد: به منظور تهیه و توزیع این تعداد غذای گرم و سبدکالا بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و خیران اردبیلی مساعدت شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان اردبیل با بیان اینکه در تلاش هستیم که به همت خیران عزادار بتوانیم تا پایان ماه صفر ۲۴ هزار پرس غذای گرم در بین خانوار تحت حمایت توزیع کنیم، گفت: شش هزار خانوار در قالب ۱۲ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک شهرستان اردبیل قرار دارند که در تلاش برای رفع مشکلات اساسی آنها هستیم.

شهبازی بیان کرد: از مردم عزادار در ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواستاریم تا احسانات و نذورات خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکزنیکوکاری اهدا کنند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان و محرومان جامعه برسد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار