مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از شتاب گرفتن پروژه‌های عمرانی و زیربنایی حوزه راه و شهرسازی جنوب استان در صورت تخصیص اعتبار خبر داد.

محبوب حیدری در جلسه بررسی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان خلخال که با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید میدانی برگزار شد، اظهار کرد: توسعه و تکمیل پروژه احداث باند دوم محور اردبیل به سرچم، طرح نهضت ملی مسکن و احداث راه اصلی کلور به درام از اولویت‌های راه و شهرسازی در شهرستان خلخال است.

او افزود: به‌منظور توسعه و احداث باند دوم مسیر مهم ارتباطی اردبیل - سرچم در جنوب استان، برای اولین بار تسهیلات بانکی برای تکمیل بزرگراه‌های استان اختصاص یافت که ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این محور انجام گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در این بازدید تصریح کرد: محور اردبیل به سرچم با گذر از راه ارتباطی شهرستان‌های کوثر و خلخال مرکز استان را به سه راهی سرچم متصل کرده و یکی از راه‌های شریانی مهم ارتباطی استان به مرکز کشور است.

حیدری ادامه‌داد: با حمایت دولت سیزدهم و پیگیری استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اقدامات خوبی در حوزه راه و پروژه‌های بزرگراه‌ی استان انجام گرفته است.

او افزود: در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز، پروژه‌ای حوزه راه و شهرسازی جنوب استان اعم از احداث کنار گذر خلخال، راه اصلی کلور به درام و همچنین توسعه و تکمیل باند دوم مسیر اردبیل به سرچم شتاب خواهد گرفت.

صدیف بدری، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در این جلسه ضمن قدردانی از عملکرد و اقدامات ماندگار مدیرکل و مجموعه راه و شهرسازی در توسعه و پیشرفت زیربنا‌های استان تأکید کرد: مجمع نمایندگان استان نظارت و بازدید میدانی از پروژه‌های بزرگ و شاخص و همچنین پیگیری اعتبارات ملی و استانی این طرح‌ها را در برنامه کاری خود قرار داده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار