پایان عملیات زیرسازی و روسازی راه‌آهن اردبیل ـ میانه تا پایان سال

معاون استاندار اردبیل گفت: امیدواریم بخش عظیمی از عملیات زیرسازی و روسازی راه‌آهن اردبیل - میانه تا پایان سال به سرانجام برسد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان گفت: در یک سال اخیر پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه فعال شده و در حال حاضر با تامین اعتبارات درصدد فراهم‌سازی سیمان، میلگرد و کار عمرانی برای مرحله‌های اجرایی هستیم.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار اردبیل در بازدید از پروژه را‌ه‌آهن اردبیل می گوید: پروژه‌های عمرانی استان اردبیل توسعه و پیشرفت مطلوبی را از لحاظ جذب اعتبار دارد که پروژه‌های عمرانی با تمهیدات لازم در حال اجراست.

او گفت: درصدد به سرانجام رساندن بخش عظیمی از ریل‌گذاری مسیر هستیم و با تامین اعتبارات مورد نیاز از طریق فاینانس بانکی و ردیف‌های اعتبار ملی و بودجه رئیس‌جمهور هستیم که امیدواریم بخش عظیمی از عملیات زیرسازی و روسازی راه‌آهن اردبیل - میانه تا پایان سال به سرانجام برسد.

به گفته میرجعفریان، اختصاص 200 میلیارد تومان و سفر رئیس‌جمهور 250 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته و 350 میلیارد تومان منابع نقدی در ماه‌های آینده به راه‌آهن تزریق خواهد شد که در این زمینه بخش عظیمی از مطالبات پیمانکاران از طریق منابع فاینانس تامین شده و بانک‌های عامل و قرارگاه خاتم‌الانبیا در این زمینه از محل تهاتر نفت اقدامات حمایت و پشتیبانی‌های لازم را در این زمینه انجام دهیم.

او می گوید: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل مورد توجه قرار گرفته که در سایر شهرها زمین مورد نیاز برای احداث پروژه تأمین و در اختیار سازندگان قرار گرفته و در اردبیل نیز به سرعت این کار در مرحله نهایی شدن است.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار اردبیل گفت: کیفیت ساخت و ساز مسکن در دولت سیزدهم مطلوب، مناسب و منطبق بر استانداردهاست که امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.