یاسوج؛

اختصاص 25 میلیارد ریال به بخش بهداشت و درمان باشت

مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت گفت: 25 میلیارد ریال اعتبار در راستای طرح تحول نظام سلامت به بخش بهداشت و درمان این شهرستان، در سالجاری اختصاص یافت.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ کریم رضایی گفت: این میزان اعتبار برای ساخت شش باب خانه بهداشت، خرید پنج دستگاه آمبولانس و سه دستگاه خودرو اختصاص یافت.

وی ادامه داد: سه میلیارد ریال از این میزان اعتبار برای تعمیر و بازسازی مراکز و خانه های بهداشت این شهرستان هزینه خواهد شد.

رضایی ابراز کرد: این میزان اعتبار باعث بهبود خدمات در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت افزود: 24 خانه بهداشت، 2 پایگاه اوژانس، چهار مرکز بهداشت و ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان در این شهرستان از سال گذشته تاکنون تجهیز شده اند.

وی ابراز داشت: گام های بسیار خوبی از آغاز بکار دولت تدبیر و امید تاکنون برای جذب پزشکان متخصص و عمومی در باشت برداشته شده و هم اینک بیش از 23 پزشک متخصص و 10 پزشک عمومی در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد با 22 هزار نفر جمعیت دارای چهار مرکز بهداشتی و درمانی، 28 خانه بهداشت، یک باب کلینیک تخصصی، یک پایگاه بهداشت شهری و سه پایگاه اورژانس شهری و جاده ای است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
اخبار 20:30 عرض سلام ادب
همین آقا بیشترین توهین ها رو ب اداره برق و پرسنل آن بعنوان یک مدیر کرده است.
فیلم عکس مستندات این آقا هم وجود داره