نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: مدیریت منابع آبی و مصرف آنها باید به صورتی باشد که با کمترین مصرف بیشترین بازدهی را بدست آوریم.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار با مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای استان افزود: هرچه جلوتر می رویم، بر حساسیت های ملی و جهانی به مسأله آب افزوده می شود.

وی اظهار کرد: باید سهم انسانها و نسل های آینده را روشن و محفوظ بداریم و توجه داشته باشیم اهمیت آب آنقدر مهم است که قرآن آب را به علم و ولایت مثال می زند.

ملک حسینی بیان کرد: تحلیل دقیق و مصارف و دیگر مسایل مربوط به موضوع آب، که از طریق شرکت آب منطقه ای صورت می گیرد، می تواند به تصمیم گیریهای مدیران کلان کشوری و استانی کمک بزرگی کند و در تحقق یافتن درخواست های معقول مردم و همچنین حفظ حقابه ها در سطح استان، نقش بزرگی ایفا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان نیز در این دیدار به تشریح وضعیت منابع آبی استان، کم بارشی سالهای اخیر، برداشتهای بی رویه و افت سطح سفره های زیرزمینی پرداخت.

علی داودی مهر گفت: مجموعه شرکت آب منطقه ای، همواره بر تعامل و بهره مندی از رهنمودها و ارشادهای روحانیت تأکید داشته است.

وی افزود: توصیه های روحانیت بر همراهی و توجه بیشتر مردم به آب و مصرف بهینه آن باعث همراهی و مشارکت بیشتر با آب منطقه ای در اجرای برنامه ها می شود.

داودی مهر با اشاره به اجرای طرح ملی احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در سطح استان گفت: توصیه روحانیت به مردم در زمینه استفاده بهینه از منابع آبی می تواند در اجرای موفق این طرح کارساز باشد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.