یاسوج؛

هفته دولت فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان

امام جمعه موقت گچساران گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه عملکرد دولت و تقویت وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان این شهرستان است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت الاسلام پرویز خواجه زاده در آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افزود: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی ها و از خود گذشتگی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان رجایی و باهنر است.

وی بیان کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن قشرهای مختلف ملت ایران دارند و تکریم و تجلیل از مقام آنان وظیفه ای همگانی است.

خواجه زاده ابراز کرد: عزت و اقتدار ما با همدلی و همزبانی دولت و ملت تضمین می شود و لازمه این همکاری صمیمانه اعتماد متقابل است.

فرماندار گچساران نیز در این آیین گفت: شهدای والامقام با از خودگذشتگی و ایثار، جان خود را در راه احیای دین اسلام تقدیم انقلاب کردند.

عبدالرحیم رحیمی تصریح کرد: شهیدان با مجاهدت های مثال زدنی خود سرافرازی و سربلندی را برای کشور و ملت ایران فراهم کردند.

فرماندار گچساران گفت: مسئولان اجرایی با سرلوحه قرار دادن سیره عملی شهیدان رجایی و باهنر ، راه خدمت رسانی به مردم را هموار کردند.

وی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز زمینه خدمت رسانی شایسته به تمامی مناطق کشور فراهم شده است.

وی با اشاره به مدفون بودن 360 شهید دوران مبارزات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گچساران افزود: این شهرستان 43 گلزار شهدا دارد.

در این آیین معنوی که با حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدا برگزار شد،شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بار دیگر با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدد میثاق کردند.

دوم شهریور در تقویم ملی آغاز هفته دولت نامگذاری شده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.