مرحله اول رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور

رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش مردان با مشخص شدن نفرات برتر در روز اول به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش مردان که از صبح امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز شده است، با معرفی نفرات برتر در روز اول به پایان رسید. 

نتایج ورزشکاران بدین شرح است:

100متر: ضا قاسمی از تیم نفت تهران با ثبت زمان 10:39به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی مهران حسینی و علی خدیور از استان مازندران و تیم ذوب آهن به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

۱۵۰۰متر: مسلم نیا دوست از تیم نفت تهران با ثبت زمان 3:50:74 قهرمان شد و پس از وی امیر مرادی و حسین کیهانی از ذوب آهن و نفت تهران دوم و سوم شدند.

پرتاب وزنه:علی ثمری از تیم نفت تهران با حد نصاب 19:08 قهرمان شد و پس از عبداله جمشیدی و محمدحسین اسکندری از تیم های پارس مهرفارس و مقاومت به عناوین دوم و سوم بسنده کردند.

110متر: میلاد سیار از تیم ذوب آهن اصفهان با ثبت زمان 14:15 به مقام نخست دست یافت و پس از وی به ترتیب احمدرضا خنفری و احمدرضا مردانی بر سکوی دوم و سوم جای گرفتند.

پرش با نیزه: محمد بنی آدم از تیم نفت تهران با پرشی به میزان 4:80 بر سکوی نخست جای گرفت و پس از وی عبدالجمیل توماج و علیرضا نوروزی از تیم های نفت تهران و مقاومت به عناوین دوم و سوم بسنده کردند.

پرش سه گام: میلاد دریساوی از تیم ذوب آهن اصفهان با پرشی به میزان15: 86 قهرمان شد،وحید صدیق از نفت تهران با ثبت رکورد 15:29 دوم و جواد عبیدی از خلیج فارس بوشهر با پرشی به میزان 14:80 به مقام سوم دست یافت.

400متر: سجادهاشمی آهنگرانی از تیم ذوب آهن اصفهان با ثبت زمان 47:15قهرمان شد و پس از وی به ترتیب مهدی رحیمی و سجادزارع به رتبه های دوم و سوم دست یافتند.

4×100:تیم ذوب آهن اصفهان با ثبت زمان 42:03 قهرمان شد و پس از وی تیم نیروی زمینی ارتش با ثبت زمان 42:23 دوم  و استان آذربایجان شرقی با  ثبت رکورد 42:64  به عنوان سوم دست یافت.

پرتاب دیسک: محمود صمیمی از تیم ذوب آهن اصفهان با ثبت رکورد 59:64 بر سکوی نخست جای گرفت و پس از وی به ترتیب بهنام شیری و سجاد پیرآیقرچمن به رتبه های دوم و سوم دست یافتند.

5000متر: محمدجواد صیادی از تیم نیروی زمینی با ثبت زمان 14:50 به مقام قهرمانی دست یافت و پس از وی حسن عابدی و محمدرضا ابوترابی از تیم های ذوب آهن و نفت تهران به رتبه های دوم و سوم بسنده کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار