پایان مرحله اول مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان کشور

ذوب آهن فاتح عنوان قهرمانی

رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش مردان با قهرمانی تیم ذوب آهن تهران به پایان رسید.

ذوب آهن فاتح عنوان قهرمانیبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مرحله اول رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش مردان که از صبح دیروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز شده بود با قهرمانی تیم نفت تهران به پایان رسید.

تیم ذوب آهن نایب قهرمان شد و نیروی زمینی ارتش در جایگاه سوم ایستاد.


در این دوره از رقابت ها 205 ورزشکار از تیم های نفت تهران، ذوب آهن،عقاب نیرو هوایی،نیروی زمینی ارتش،مقاومت،پترو کیمیا سپاهان،صنایع سنگ نجف آباد،ستارگان قومس،سبک سازان شرق، پارس مهر فارس و استان های البرز،مازندران ،هرمزگان، آذربایجان شرقی ،آذربایجان غربی،خوزستان، مرکزی،امید سنندج و خلیج فارس بوشهر طی روزهای 11 و 12 مردادماه در مجوعه آفتاب انقلاب تهران پیگیری شد. 

نتایج روز پایانی مسابقات بدین شرح است؛


400 متر با مانع: میلاد رمضانی از تیم ذوب آهن با ثبت زمان 52:15 به مقام قهرمانی دست یافت و پس از وی به ترتیب رضا ملک پور و احمدرضا خنفری از تیم نفت تهران به عناوین دوم و سوم بسنده کردند.

800 متر: مسلم نیادوست از تیم نفت تهران با ثبت زمان 1:51:55 به رتبه اول رسید و پس از وی به ترتیب مصطفی ابراهیمی و امیر مرادی از تیم های نفت تهران و ذوب آهن دوم و سوم شدند.

پرتاب نیزه: ایوب آرخی از تیم نفت تهران با حد نصاب 76:20 قهرمان شد و پس از وی امید تاجی با حد نصاب 70:90 دوم شد و صادق خامی از تیم پارس مهر فارس به رتبه سوم بسنده کرد.

200 متر: رضا قاسمی از تیم نفت تهران با ثبت زمان 21:18 به رتبه اول دست یافت و پس از وی علی خدیور و سجاد هاشمی از تیم ذوب آهن به رتبه دوم و سوم اکتفا کردند.

3000 متر با مانع: حسین کیهانی از تیم نفت تهران با ثبت زمان 9:18:83 به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی احمد فرود و بهزاد مصطفوی در تیم های نفت تهران و ذوب آهن از رتبه های دوم و سومی این مسابقات خشنود شدند.

پرتاب چکش: پژمان قلعه نوعی از تیم نفت تهران با پرتابی به میزان 69:80 اول شد و پس از وی مهدی محمدی نایب قهرمان شد و فرهاد ابراهیمی بر سکوی سوم جای گرفت.

پرش ارتفاع: محمدرضا وظیفه دوست از تیم عقاب نیروی هوایی ارتش با پرشی به میزان 2:15 به رتبه نخست دست یافت و پس از کیوان قنبرزاده و آرین زرعکانی از تیم های نفت تهران و عقاب نیروی هوایی ارتش به رتبه های دوم و سوم بسنده کردند.

پرش طول: میلاد دریساوی از تیم ذوب آهن با پرشی به میزان 7:28 قهرمان بر سکوی نخست جای گرفت و پس از وی محمد قائدزاده و صادق مردانی از تیم های ذوب آهن و نیروی زمینی ارتش به عناوین دومی و سومی این رقابت ها دست یافتند.

رشته دهگانه:  عبدالجلیل توماج از تیم نفت تهران با مجموع 5474 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی رضا مرادی و مهدی شاه پسند از تیم های پارس مهر فارس و مقاومت بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

10000متر: محمد جواد صیادی از تیم نیروی زمینی ارتش با ثبت زمان 32:28:15 بر سکوی نخست جای گرفت پس از وی به ترتیب محمدرضا ابوترابی و حسن عابدی از تیم های نفت تهران و ذوب آهن به رتبه های دوم و سوم این دوره از رقابت ها اکتفا کردند.


لازم به یاد آوری است که در رشته پرتاب نیزه رکورد ملی که پیش از این با رکورد 76:12  در اختیار امید تاجی بود با حد نصاب 76:20 توسط ایوب آرخی ارتقا یافت.

در رشته 10 کیلومتر پیاده روی رکورد باشگاه های کشور توسط حمیدرضا زور آوند با ثبت زمان 42:56 ارتقا یافت.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار