ربانی: تفتیان در المپیک تاریخ ساز می شود

کارشناس دوومیدانی کشورمان گفت: حسن تفتیان به طور حتم در المپیک 2016 ریو می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

محسن ربانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، قهرمان اسبق آسیا در خصوص عملکرد تفتیان در المپیک 2016 گفت: با توجه به عملکرد خوبی که حسن تفتیان در چند ماه اخیر در مسابقات مختلف داشته و رکوردهای خوبی هم به ثبت رسانده به طور حتم در المپیک می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و نتایج خوبی را هم کسب کند.

وی همچنین درباره شرایط فعلی محمد بنی آدم اظهارکرد: بنی آدم در حال حاضر تمرینات اختصاصی خودش را برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه ها که فردا در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود آماده می کند به احتمال زیاد وی همانند سال گذشته با تیم نفت تهران در این رقابت ها شرکت می کند.

رکورد دار پرش با نیزه ایران در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود مسابقات لیگ باشگاه ها بعد از المپیک و با حضور دوندگان المپیکی کشورمان برگزار می شد تصریح کرد: خیر مسئولان فدراسیون دوومیدانی می توانستند به جای رقابت های جایزه بزرگ، مسابقات لیگ باشگاه ها را برگزار کنند تا ورزشکاران بیشتری در این رقابت ها شرکت می کردند.

ربانی در پایان یاد آورشد: امیدوارم دو و میدانی کاران در مسابقات المپیک ریودوژانیرو نتایج قابل قبولی  را در این آوردگاه بزرگ ورزشی برای کشورمان کسب کنند و قطعا تقیان می تواند در این رقابت ها تاریخ ساز شود


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار