دونده 20 کیلومتر پیاده روی کشورمان گفت: تمام تلاش خود را انجام می دهم که در بازی های المپیک 2016 بتوانم رکورد ملی ایران را جابجا کنم.

حمیدرضا زور آوند در گفت و گو باخبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اردوی خود در کشور چین اظهار کرد: اردوی خیلی خوبی را در شهر کانگ میانگ چین با حضور برترین دوندگان کشور چین برگزار کردم.

وی تصریح کرد: در آنجا تمرینات اختصاصی خود را برای حضور قدرتمندانه در بازی های المپیک با دیگر دوندگان جوان کشور چین که از مقام های خوبی در سطح آسیا و جهان برخوردار بودند انجام می دادم.

دونده 20کیلومتر پیاده روی کشورمان درباره اینکه در المپیک چه عملکردی را از خودش برجای خواهد گذاشت پاسخ داد : من تمام تلاشم را انجام می دهم که در المپیک بتوانم یک نتیجه قابل قبول برای کشورمان کسب کنم، و اگر شرایط در آن رقابت ها مهیا بود بتوانم رکورد ملی ایران را در المپیک جابجا کنم.

وی درخصوص مسابقات لیگ دوومیدانی  اظهارداشت: فردا در مسابقات لیگ برتر دوومیدانی شرکت خواهم کرد که البته با توجه به اینکه این مسابقات قبل از المپیک برگزار می شود زیاد به خود فشار نمیارم تا دچار مصدومیت نشوم تا با قدرت در بازی های المپیک حاضر شوم.

زور آوند در پایان درباره عملکرد دوومیدانی کاران در المپیک خاطرنشان کرد: امیدوارم دوومیدانی کاران در المپیک عملکرد خوبی را ارائه دهند و نتایج قابل قبولی را در این آوردگاه بزرگ ورزشی برای کشورمان کسب کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار