قاسمی: هدفم صعود به نیمه نهایی دوی 100 متر المپیک است

دونده سرعتی دوومیدانی کشورمان گفت: هدف اصلی من در المپیک 2016 ریو این است که بتوانم مرحله مقدماتی دوی 100متر را با یک رکورد بی نظیر پشت سر بگذارم راهی مرحله نیمه نهایی شوم.

رضاقاسمی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جواندرباره مسابقات لیگ برتر دوومیدانی اظهارکرد: رقابت خوبی برگزار شد و با اینکه به مقام نخست دست یافتم اما زیاد به خودم فشاری وارد نکردم تا دچار مصدومیت نشوم تا با قدرت در بازی های المپیک شرکت کنم.

دونده سرعتی کشورمان درباره ارزیابی خود از رقیبانش در مسابقات لیگ برتر دوومیدانی گفت: حریفان خوبی مانند علی خدیور و مهران حسینی در ماده 100متر حضورداشتند در مجموع از عملکردم در این مسابقه رضایت دارم.

 وی ادامه داد: هدف اصلی من در المپیک 2016 ریو این است که بتوانم مرحله مقدماتی دوی 100متر  را با یک رکورد بی نظیر پشت سر بگذارم راهی مرحله نیمه نهایی شوم.

قهرمان دو 100متر آسیا درپاسخ به این سوال که با چه تیمی در این رقابت ها شرکت کرده بودی تصریح کرد: همانند 8 سال گذشته با تیم نفت تهران در این رقابت ها حضور داشتم، امیدوارم مسئولان این تیم هر چه زودتر مبالغ فصل گذشته ورزشکاران را پرداخت کنند.

 دونده ملی پوش کشورمان درباره اینکه آیا مشکل ممنوع الخروجی که برایش بوجود آمده حل شد یا خیر پاسخ داد:  متاسفانه هنوز مشکل مالیاتم حل نشده تمام تلاشم این است تا پیش از اعزام تیم به بازی های المپیک 2016 این قضیه را رفع کنم تا با خیالی آسوده راهی المپیک 2016 برزیل شوم.

قاسمی در پایان درپاسخ به این سوال که چه اهدافی را بعد از المپیک مد نظر دارد خاطر نشان کرد: برنامه هایم بعد از المپیک این است که نخست در مسابقات جهانی نجات غریق که در کشور هلند برگزار می شود شرکت کنم بعد از آن هم مراحل دوم و سوم لیگ برتر دوومیدانی و بازی های ساحلی آسیا در کشور ویتنام در پیش است که سعی دارم با انجام تمرینات خوب در تمامی این رقابت ها نتایج خوبی را بدست آورم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار