فیروزی: مراحل بعدی لیگ با حضور ورزشکاران المپیکی برگزار می شود

عضوسازمان تیم های ملی دوومیدانی گفت: مرحله دوم و سوم لیگ برتر با حضور ورزشکاران المپیکی برگزار خواهد شد.

فیروزی: مراحل بعدی لیگ با حضور ورزشکاران المپیکی برگزار می شودقاسمعلی فیروزی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح برگزاری مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: به جز رشته های پرتاب وزنه و دوی 100متر مسابقات سایر مواد در سطح متوسطی برگزار شد.

وی ادامه داد:  مرحله دوم و سوم لیگ برتر با حضور ورزشکاران المپیکی برگزار خواهد شد.

عضو سازمان تیم های ملی در پاسخ به این سوال که فدراسیون چه تدابیری را در نظر گرفته تا مسابقات در مراحل بعدی با وضعیت بهتری برگزار شود پاسخ داد: استارت این مسابقات از خرداد ماه باید زده می شد اما به دلیل استقبال کم تیم ها و دیر اعلام آمادگی کردن آنها فدراسیون صلاح دید این مسابقات با تاخیر آغاز شود.


مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در خصوص برگزاری لیگ در مراحل بعدی تصریح کرد: مراحل دوم و سوم لیگ برتر باشگاه ها به ترتیب در هفته اول شهریور ومهر ماه سال جاری با حضور همین تیم ها برگزار خواهد شد.

فیروزی در پایان درباره استقبال کم تماشاگران از این مسابقات گفت: با توجه به اینکه این مسابقات با رقابت های دانشگاه ها و دانش آموزی همزمان شده به این دلیل تماشاگران زیادی برای دیدن رقابت ها لیگ باشگاه ها به مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب نیامده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار