قلعه نویی: هدفم صعود به فینال پرتاب چکش المپیک است

پرتابگر چکش المپیکی کشورمان گفت:سعی می کنم در بازی های المپیک رکورد خوبی را ثبت تا بتوانم به مرحله نهایی پرتاب چکش بازی های المپیک صعود کنم.

پژمان قلعه نویی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه در المپیک چه عملکردی را از خود برجای خواهد گذاشت گفت: سعی می کنم در بازی های المپیک  رکورد خوبی را از خود به جای بگذارم تا بتوانم به مرحله نهایی پرتاب چکش بازی های المپیک صعود کنم.

وی درباره سطح مسابقات لیگ برتر اظهار کرد:با توجه به اینکه کاوه موسوی و رضا مقدم که از پرتابگران خوب کشورمان محسوب می شوند در این مسابقات حضور نداشتند و سایر ورزشکاران هم  آن چنان که باید عملکرد خوبی را ارائه ندادند در مجموع سطح مسابقات بد نبود.

قلعه نویی درپاسخ به این سوال که با چه تیمی در این رقابت ها شرکت کرده بودی پاسخ داد: با توجه به قراردادی که با مسئولان باشگاه نفت تهران به امضا رسانده بودم تصمیم گرفتم برای این تیم به میدان برم و هم اینکه بتوانم برای این تیم امتیازاتی را در لیگ باشگاه ها کسب کنم.

پرتابگر چکش کشورمان گفت: قرار است از فردا دوباره تمریناتم را در استان گلستان پیش از اعزام تیم به بازی های المپیک پیگیری کنم تا با قدرت بیشتری در بازی های ریو شرکت کنم.

 قلعه نویی درخصوص برنامه های آتی خود گفت: با توجه به اینکه  در سال آینده رقابت های قهرمانی آسیا در کشور هندوستان در پیش است خودم را برای آن مسابقات و کسب نتایج درخشان آماده می کنم.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار