روزهای درخشان در انتظار دوومیدانی بانوان

با توجه به درخشش بانوان در مسابقات لیگ دوومیدانی روزهای خوبی در انتظار آنها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ دو و میدانی در مرحله نخست با نتایج خوبی برای بانوان همراه بود و رکوردهایی هم در این رقابت ها جابجا شد و نوید روزهای خوب برای دو ومیدانی کاران خانم را می دهد.

استقبال خوبی از مسابقات لیگ بانوان به عمل آمد و حدود 15تیم باشگاهی و استانی در این رقابت ها شرکت کرده بودند و محک خوبی برای آنها بود،لیگ بانوان دوومیدانی در سال های گذشته از از سطح کمی و کیفی خوبی برخوردار نبود اما در این مسابقات شاهد نتایج درخشانی از سوی بانوان بودیم تا جایی که چند رکورد در رشته های پرش با نیزه و 4در 100متر امدادی توسط دوندگان جابجا شد.

حتی در این مسابقات شاهد درخشش نوجوانان و جوانانی همچون ریحانه مبینی و مهسا طیبی بودیم که به طور حتم در سال های آتی در صورت بها دادن به آنها می توانند جایگزین های خوبی برای امثال لیلا رجبی، مریم طوسی و سپیده توکلی باشند.

برخی از ملی پوشان دوومیدانی کار به علت مسائل و مشکلاتی که داشتند در مرحله نخست لیگ بانوان شرکت نکردند اما حضور نداشتن آنها هم باعث نشد که سطح کیفی این مسابقات را پایین بیاورد و یکی از نکات قابل توجه این رقابت ها درخشش بانوان جوان تیم های باشگاهی بود که این به مسئولان دوومیدانی نوید روزهای روشن را در این رشته پایه و مادر را می دهد.

به طور حتم در مراحل بعدی لیگ بانوان با حضور ملی برخی ملی پوشان این رقابت ها از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود و در سطح عملکرد ورزشکاران هم تاثیر به سزایی خواهد داشت.

در صورتی که در این رشته سرمایه گذاری شود به طور حتم بانوان کشورمان می توانند در سال های آینده برای کشورمان در میادین متعدد آسیایی ،جهانی و حتی رویدادی مانند المپیک مقام های درخشانی را بدست آورند،البته این امر نیاز به حمایت مسئولان ورزش کشور دارد.

سحر ضیایی و امینه ایری که در پرتاب نیزه جز بهترین ورزشکاران این رشته هستند به علت مشکلاتی که برای آنها بوجود آمده بود در این رقابت ها شرکت نداشتند در صورت حضور داشتن در این رقابت ها می توانستند رکورد های بهتری را ثبت کنند،دیگر پرتابگران در حد قابل قبول ظاهر نشدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار